در جمع مردم رشت:

جهانگیری: روز جمعه نشان می دهیم همه ما انقلابی هستیم

جهانگیری گفت: در روز جمعه دوباره برای اینکه ایران اسلامی، اصلاحات و اعتدال مطرح شود نشان می‌دهیم که همه ما انقلابی هستیم.

جهانگیری: روز جمعه نشان می دهیم همه ما انقلابی هستیم

به گزارش ۸دی، به نقل از تسنیم، اسحاق جهانگیری دقایقی پیش در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت با اشاره به اینکه حضور در جمع باشکوه و پرانرژی مردم گیلان یک توفیق است، اظهار داشت: گیلان سرزمین علما و مراجع، شهدا و دانشمندان است؛ گیلان سرزمین فخر ایران است.

وی با بیان اینکه سرزمین گیلان با افتخارات گسترده یک الگو برای کشور است، افزود: سرنوشت ایران و آینده کشور دست جوانان است و این جوانان هستند که می‌توانند آینده روشن کشور را رقم بزنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید براینکه کشور در وضعیت بدی به دست دولت یازدهم رسید، تصریح کرد: در سراسر دنیا با مردم ایران به بدترین نوع، برخورد می‌کردند به طوری‌که ایرانی‌بودن در دنیا جرم شده بود.

وی با بیان اینکه شرایطی به‌وجود آورده بودند که کشتی‌های ایرانی مجبور به نصب پرچم کشورهای دیگر بودند، گفت: شرایطی به‌وجود آمده بود که جوانان کشور از آینده خود ناامید بودند.

جهانگیری با بیان اینکه تصور نمی‌کرد که تیم مذاکره‌کننده ایران در مقابل ۶ قدرت بزگ دنیا این‌گونه قدرتمندانه عمل کند، تاکید کرد: روحانی کارها و اقدامات بزرگی برای ایران اسلامی انجام داد و این اقدامات عظیم و تاثیرگذار در تاریخ ایران اسلام ماندگار می‌ماند و دولت یازدهم در ۴ ساله گذشته موفق شد ثبات را به اقتصاد کشور باز گرداند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز دیگر کسی در ایران اسلامی نگران قیمت بازارهای ارز و دلار نیست خاطرنشان کرد: امروز آینده اقتصاد ایران اسلامی بسیار روشن است و حرکت به سوی پیشرفت، سرمایه‌گذاری‌های عظیمی را به کشور وارد کرده است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اینجانب وضعیت مناظره‌ها و احتمال تهمت‌ها به دولت یازدهم را از سه ماه گذشته پیش بینی می‌کردم تصریح کرد: این امر واضح بود که در مناظره‌ها انواع و اقسام تهمت‌ها و دروغ‌ها را به دولت یازدهم نسبت می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه با اطمینان به تمامی مردم ایران اعلام می‌کنم که شعارهای مطرح شده از سوی اصلاح طلبان با تدبیر رهبری و پیگیری‌های دولت تدبیر و امید محقق می‌شود گفت: ما معتقدیم شما صاحبان این کشور و انقلاب هستید و خواسته‌های مردم این کشور با تدبیر و حکمت به‌طور کامل محقق می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات تنها رای دادن نیست بلکه فضای گفت‌وگو، تعامل و فضای مطرح کردن بحث‌های اساسی و سیاسی است بیان کرد: رقبا باید گفت‌وگو در یک فضای صمیمی با رقیب را تمرین کنند.

جهانگیری با بیان اینکه فقر و معیشت مردم ایران دولت‌مردان را زجر می‌دهد خاطرنشان کرد: اینکه مردم ایران اسلامی یک زندگی شرافتمندانه و مطلوب داشته باشند آرزوی دولتمردان دولت تدبیر و امید است و این دولت با همراهی مردم به این امر دست پیدا می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که مردم را وارد فضاهای غیرواقعی کنند افزود: انتخابات باید به شکل مطلوب برگزار می‌شود و آرامش امنیت و رفاه حق مسلم مردم ایران است.

جهانگیری انتخابات را صحنه رقابت دانست و با تاکید بر اینکه ملت ایران بداند که رای واقعی شما اعلام می‌شود بیان کرد: وارد عرصه انتخابات شدم تا صدای اعتدال، اصلاحات، انقلاب و اسلام رحمانی را به گوش مردم برسانم.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه آمده‌ایم تا راه ناتمام دولت تدبیر و امید را تکمیل کرده و ایران اسلامی را به قله پیشرفت برسانیم خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و رفع محرومیت، اولویت اقدامات در آینده دولت تدبیر و امید است.

جهانگیری با تاکید بر اینکه با تمامی قدرت کاری می‌کنیم تا دغدغه اشتغال از جوانان ایران اسلامی برداشته شود افزود: استان گیلان یکی از استان‌های توسعه محور در کشور می‌شود و استان گیلان چرخ توسعه کشور را به پیش می‌برد.

وی با اشاره به احداث خط آهن استان گیلان و با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه راه آهن گیلان به خط آهن جهانی متصل می‌شود گفت: کشاورزی در استان گیلان متحول می‌شود و در چهارسال گذشته اقدامات گسترده‌ای در راستای حمایت از برنج کاران و کشاورزان در جلوگیری از واردات برنج انجام شده است.

جهانگیری با اشاره به اینکه نادیده گرفتن اقدامات دولت از سوی افرادی که سخنرانی علیه دولت انجام می‌دهند بی‌انصافی است افزود: جوانان گیلانی در تمامی عرصه‌ها قهرمان هستند و این امر در تیم ورزشی سپیدرود و ملوان به‌طور کامل مشهود است.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه جوانان گیلانی در هر عرصه‌ای که حضور دارند جزء افتخارات کشور محسوب می‌شوند افزود: در روز جمعه دوباره برای اینکه ایران اسلامی، اصلاحات و اعتدال مطرح شود نشان می‌دهیم که همه ما انقلابی هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه