در مراسم جشن قرآنی صورت گرفت؛

حمایت مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از سند ننگین ۲۰۳۰

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان به جای پرداختن به مسائل قرآنی خطاب به بچه های دبستانی از سند ۲۰۳۰ حمایت کرد.

حمایت مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از سند ننگین ۲۰۳۰

حجت الاسلام و الملسلمین علی اکبر نژادصفری در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به برگزاری جشن قرآنی در سالن محنای رشت اظهار داشت: بنده سالهاست که جشن های قرآنی را برای دانش آموزان در مدارس برگزار می شود و امروز نیز براساس دعوت صورت گرفته که از دو هفته قبل انجام شده بود به سالن محنا در شهر رشت رفتم.

وی افزود: امروز قرار بود برنامه جشن قرآنی از سوی بنده اجرا شود اما وقتی وارد سالن شدم دیدم بر خلاف آن چیزی که به بنده گفته شده بود فضای سالن نه تنها دانش آموزی نیست بلکه انتخاباتی است و خواهرزاده یکی از نماینده های رشت که اکنون نامزد انتخابات هم هست در جلسه حضور دارند.

نژادصفری ادامه داد: در این مراسم مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش گیلان سخنرانی کرد و در این سخنرانی به جای پرداختن به مسائل قرآنی خطاب به بچه های دبستانی از سند ۲۰۳۰ حمایت کرده و درباره وجود مسائل جنسی در سند ۲۰۳۰ اظهار نظر کرد.

وی افزود: حاجتی در این مراسم گفت عده ای می گویند آموزش مسائل جنسی اکنون در برخی مدارس تدریس می شود و این توهین به آموزش و پرورش است و سند ۲۰۳۰ امضای نشده است و این سند مفاد مهمی دارد که قابل تأمل است.

این کارشناس امور تربیتی ادامه داد: اظهارات آقای حاجتی با اعتراض من مواجه شد و ایشان با شنیدن صدای بنده سخنرانی خود را تمام کردند اما یکی از خانم های حاضر در این جلسه ضمن توهین به من، بنده را «بی شعور» خطاب کرد.

امام جماعت مسجد امام حسین(ع) زیر کوچه رشت با طرح این سوال که آیا باید برای دانش آموز سوم ابتدایی از سند ۲۰۳۰ حرف شد گفت: آیا خانوده ها، دانش آموزان خود را برای شنیدن سخنانی درباره سند ۲۰۳۰ به جشن قرآنی فرستاده بودند و آیا دغدغه این دانش آموزان وجود و یا عدم وجود چنین سندی است؟

گفتی است در حال مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از عدم امضای این سند سخن گفته است که  شهریور ماه ۱۳۹۵ اجرا و ابلاغ این سند به تصویب هیأت وزیران و امضای اسحاق جهانگیری رسیده است.

http://8deynews.com/wp-content/uploads/2017/05/1396021717333587107611210.jpg

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مدیرکل آموزش و پرورش و بزرگتر از ایشان بدانند که ملت مسلمان اجازه اجرای ننگ نامه ای مانند 2030 را نخواهند داد.
در حاشیه