سپاه قدس گیلان ضمن اطلاعیه‌ای انجام داد؛

دعوت از امت شهیدپرور استان گیلان برای حضور یکپارچه در پای صندوق های رأی

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان ضمن اطلاعیه ای از مردم گیلان برای حضور و مشارکت در انتخابات دعوت کرد.

دعوت از امت شهیدپرور استان گیلان برای حضور یکپارچه در پای صندوق های رأی

به گزارش ۸دی، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان ضمن اطلاعیه ای از مردم گیلان برای حضور و مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوارهای اسلامی شهر روستا دعوت کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

اگر می خواهیم ابهت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی حفظ شود و مصونیت آن باقی بماند، باید همواره در انتخابات شرکت کنیم.

حضرت امام خامنه ای مدظله العالی ۱۸/۲/۹۶

۲۹ اردیبهشت از راه می رسد و سرنوشت مردم در این روز رقم می خورد . ۲۹ اردیبهشت ماه امسال  لیله القدر مردم ایران برای مدت ۴سال است، روزی که شعور و آگاهی  ملت  روی برگه های رأی  و در صف های شور آفرین مردم متبلور می شود.

در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم نقش محوری و برجسته ای در حفظ آرمان ها و ارزشهای انقلابی داشته و در شرایط حساس کنونی که دشمن مترصد آن است تا از کوچکترین شکاف بین مردم و مسئولان در جهت منافع سلطه جویانه و به تبع ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی ، بیشترین بهره برداری را بنماید هوشیاری مردم آگاه و بصیر و حضورپرشور و حداکثری آنان پای صندوق های رأی وانتخاب گزینه اصلح، متدین، شجاع، انقلابی، جهادی وکارآمدکه با تکیه برشعار اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال رهبر فرزانه انقلاب در ابتدای سال ۹۶ ، ریشه فقر،فساد و بیکاری را از این کشور اسلامی محو و امیدهای دشمنان انقلاب را به یأس مبدل گرداند.

سپاه قدس گیلان از عموم مردم شریف  و ولایت مدارگیلان بویژه خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان وآحاد دلسوز ان نظام جمهوری اسلامی دعوت می نماید تا با حضور یکپارچه خود در پای صندوق های رأ ی و نمایش پایبندی به آرمانها وارزشهای انقلاب، با خلق حماسه سیاسی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان زده و دشمنان هم پیمان شده علیه ارزش های انقلاب را مأیوس و به زباله دان تاریخ بسپارند.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان

رده های سپاه قدس گیلان از جمله دبیرخانه شورای هماهنگی بسیج اقشار سپاه قدس گیلان ، مجمع عالی بسیج استان گیلان ، مجمع عالی بسیج شهرستان رشت، بسیج ورزشکاران، بسیج حقوق دانان، بسیج کارگری، بسیج کارمندان، بسیج سازندگی، بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی،  بسیج دانشجویی، بسیج مهندسین ، بسیج هنرمندان ، بسیج طلاب، بسیج محلات ، بسیج اصناف،بسیج اساتید، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان  بسیج مداحان نیز با صدور اطلاعیه هایی از آحاد مردم جهت حضور در این راهپیمایی دعوت کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه