نماینده رودسر و املش در رستم آباد:

حقوق وزرا در این دولت پنج برابر شد/ نجومی بگیر غصه زیتونکار رودباری را نمی خورد+ تصاویر

نماینده رودسر و املش، گفت: در ویترین مغازه های رودبار، منجیل، رستم آباد نباید زیتون خارجی باشد باید حمایت بشود تا باغدار زحمت کش رودباری حاصل دسترنجش را بفروشد.

حقوق وزرا در این دولت پنج برابر شد/ نجومی بگیر غصه زیتونکار رودباری را نمی خورد+ تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر، اسداله عباسی در جمع هواداران آیت الله رئیسی و دکتر قالیباف که در رستم آباد برگزار شد، اظهار کرد: باید استعداد جوانان را باور داشته باشیم، رستم آباد معادن فعال دارد که باید از سرمایه های بومی استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه، گیلان و رودبار ظرفیت اشتغال بالایی دارند، تصریح نمود: تعطیلی کارخانجات را نباید شاهد باشیم.

دکتر عباسی با بیان اینکه روحیه اشرافی گری با خدمت به مردم منافات دارد، گفت: روحیه اشرافی گری از دولت شروع شده و به بدنه بخشداری و فرمانداری ها رسیده است.

وی حقوق نجومی را یکی از آفت های دولت دانست و گفت: حقوق وزرا در این دولت پنج برابر شد و در عوض بودجه عمرانی کاهش پیدا کرد.

نماینده رودسر و املش، با بیان اینکه اعتبارات به جای اینکه برای تکمیل پروژه های عمرانی هزینه شود به سمت مدیران برای پرداخت حقوق نجومی رفت.

وی از برخی بداخلاقی های انتخاباتی گلایه کرد و گفت: برخی برای رای گرفتن از مردم دهیاران را تهدید می کنند، این به چه علتی است.

عباسی اظهار داشت: حقوق معلمین سی ام هر ماه یا بعد آن پرداخت می شد الان بیست و ششم پرداخت کرده اند.

وی ادامه داد: با دهیاری ها تماس می گیرند وام ده میلیونی آماده است بیاید بگیرید همه اینها را گذاشته اید دم انتخابات خوب چهار سال قبل انجام می دادید.

نماینده رودسر و املش بیان داشت: پنج هزار واحد اقتصادی  تعطیل است، آیا نباید چاره ای اندیشید نباید پروژه دیگری به غیر از راه آهن، آزاد راه و منطقه آزاد شروع بشود.

وی تصریح کرد: جوانان بیکارند آنوقت ۵۰۰ نفر از نور چشمی ها را استخدام می کنند.

دکتر عباسی اهانت به مدافعان حرم را محکوم کرد، افزود: امروز برخی آقایون مدافعین حرم جانشان در کف اخلاص گذاشتند مورد اهانت قرار می دهند، رئیس جمهوری می خواهیم که به مقاومت احترام بگذارد.

وی مبارزه با قاچاق را مورد تاکید قرار داد و گفت:  در ویترین مغازه های رودبار، منجیل، رستم آباد نباید زیتون خارجی باشد باید حمایت بشود تا باغدار زحمت کش رودباری حاصل دسترنجش را بفروشد.

نماینده رودسر و املش، با گلایه از عدم برخورد با نجومی بگیران گفت: نجومی بگیر غصه مشکلات مردم رستم آباد را نمی خورد.

وی، یادآور شد: چرا برخی افراد وام میلیاردی صفر درصد باید بگیرند و عامه مردم با هزار و یک مشکل مواجه باشند.

عباسی بیان داشت: چهارسال جوانان این کشور، استان و شهرستان سرخورده شده اند آنوقت از دختر بیکار و مظلوم وزیری حمایت می کنند که ۲۰۰ میلیون تومان واردات می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه