نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

رئیسی نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بر شناخت فرد اصلح تأکید کرد و گفت: بنده با شناختی که نسبت به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دارم، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد اصلح است.

رئیسی نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پروایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه انتخابات یکی از موضوع‌های اصلی در کشور است اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از مباحث اصلی کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به عنوان یک ایرانی و شهروند وظیفه‌ای در مقابل وطن خود، انقلاب، اسلام، آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی که شعار اولیه مبارزان انقلابی در اوایل انقلاب بود داریم ضمن اینکه برای حفظ دستاوردهای انقلاب وظایفی داریم و یکی از آن وظایف حضور به موقع در صحنه است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، حضور به‌موقع در صحنه را خنثی‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان، انقلاب، اسلام، نظام و ولایت دانست و افزود: برحسب وظیفه شهروندی که به عهده ماست، شرعا و عرفا و حتی عقل نیز حاکم براین است که انسان نباید نسبت به مسائل کشور خود بی‌تفاوت باشد و در انتخابات باید شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری و هر رأی ما خاری به چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، تصریح کرد: رأی ما به معنای دفاع از حاکمیت، نه گفتن به دشمنان اسلام و انقلاب، دفاع از امنیت، ناموس و شرف، دفاع از ایران اسلامی، جمهوری اسلامی و قانون اساسی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براینکه ابتدا وظیفه داریم در صحنه باشیم، بیان کرد: وظیفه دوم این است که در انتخابات به کدام نامزد رأی دهیم و به طور قطع هر انسان عاقلی می‌گوید بین صالح و اصلح باید اصلح را انتخاب کرد.

پروایی، ولایت‌پذیری عملی، اشدا علی‌الکفار و رحما بینهم، ساده‌زیستی، سلامت نفس  و در خط مقدم مبارزه با کفر و ایادی کفر را از ملاک‌های فرد اصلح برشمرد و گفت:  بنده به عنوان نماینده مردم شریف گیلان در مجلس خبرگان رهبری با شناختی که نسبت به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دارم، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد اصلح است.

وی با اشاره به اینکه فرد اصلح به معنای واقعی کلمه باید تابع ولی فقیه باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی، تعهد، تخصص و سابقه مدیریتی که در حجت‌الاسلام رئیسی وجود دارد به نظر بنده می‌تواند معیارهایی برای تشخیص نامزد اصلح باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به شعارهای حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: سخنان رئیسی شعارهای انقلاب، حمایت از محرومان، رفع مشکلات جوانان و محرومان است و این موضوع می‌تواند معیار باشد.

پروایی با بیان اینکه بعضی از مسؤولان در کشور مبتلا به تجمل‌گرایی و اسراف شدند، اظهار کرد: ما دولتی می‌خواهیم ساده‌زیست و رئیس دولت سالم باشد ضمن اینکه اطرافیان رئیس دولت افرادی سالم، مؤمن، متعهد و دلسوز برای مردم به‌ویژه مستضعفان و پابرهنگان باشند.

وی در پایان متذکر شد: به عنوان یک طلبه و شهروند و به عنوان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تأکید می‌کنم حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی فرد اصلح است و امیدوارم مردم گیلان در انتخاب فرد اصلح دقت داشته باشند تا خیر و صلاح آن شامل انقلاب و نظام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه