در اعتراض به تأیید صلاحیت داوطلبان رد صلاحیت شده؛

دلخوش از ریاست هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان استعفا کرد

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان در اعتراض به تأیید صلاحیت داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیأت مرکزی انتخابات استعفا کرد.

دلخوش از ریاست هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان استعفا کرد

به گزارش ۸دی، سید کاظم دلخوش امروز با ارسال نامه‌ای به هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ریاست هیأت عالی نظارت بر انتخابات گیلان استعفا کرد.

وی در نامه خود با اعتراض نسبت به تأیید داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان در هیأت مرکزی انتخابات اظهار کرد: هیأت مرکزی انتخابات با تأیید صلاحیت داوطبان رد صلاحیت شده، سبب ایجاد مشکلات عدیده و حاد اجتماعی شده است.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان به اعتراض مراجع ذی‌صلاح، واکنش التهابی مردم و اعتراض در تریبون‌های نماز جمعه نسبت به تأیید صلاحیت داوطلبان رد صلاحیت شده اشاره کرد و افزود: امر مذکور موجب شده چهره هیأت نظارت بر انتخابات مخدوش شود و آسیب شدیدی به خدمتگزاران صدیق نظام وارد شده است.

دلخوش متذکر شد: با توجه به مراتب مذکور ادامه همکاری برای بنده میسر و مقدور نیست و به این لحاظ استعفای خود از مسؤولیت هیأت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان را اعلام می‌کنم و از این لحظه به بعد در هیأت عالی نظارت استان حضور نخواهم یافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
حاجی یه ذره زود استعفا نکردی؟؟
در حاشیه