نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

امضای سند ۲۰۳۰ به معنی آزاد همجنسگرایی در مدارس است / قرارداد مخفیانه ۲۰۳۰ یک ذلت فرهنگی بود

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: آموزشهای جنسی در مدارس به صورت عملی اجرا شود و همجنس گرایی در مدارس آزاد باشد.

امضای سند ۲۰۳۰ به معنی آزاد همجنسگرایی در مدارس است / قرارداد مخفیانه ۲۰۳۰ یک ذلت فرهنگی بود

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در همایش اعضای هیات رزمندگان اسلام شهرستان لاهیجان اظهار کرد: مقام معظم رهبری از حدود دو سال قبل بحث تحریف امام و خط امام را مکررا مطرح می کنند. عده ای میخواستند امام را تحریف کنند و امام انقلابی را به امام حزبی و جناحی انتصاب دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی می خواهند نگاه امام را طور دیگری به مردم بیان کنند، افزود: یک عده خواب می دیدند، عده ای خاطره می گفتند و برخی نیز جعل سند از امام می کردند. این جریان فکری یک روز رسما اعلام کرد که دیگر امام را باید در موزه های تاریخ پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه عده ای رسما گفتند انقلابی گری تا کی؟ و دیگر بس است، خاطرنشان کرد: کسانی که در دستگاه حکومت نقش داشته و آرای عمومی پشتشان داشتند، می خواهند به انقلابی که امام فرمود زمینه ساز ظهور است و خط مبارزه با نفاق را به ما نشان داد، ضربه بزنند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه عده ای امروز برای رای آوری می گویند شما قاتل هستید و جنایت کردید، گفت: سران فتنه بر علیه  امام و در مقابل اندیشه های امام موضع گیری می کنند و بعد می گویند ما یار امام بودیم. فتنه گرانی که این همه نظام انقلاب اسلامی را مورد صدمه قرار دادند، امروز پشت یک جریانی قرار گرفته و می گویند این گروه باید در قدرت بمانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به نکات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ، اظهار کرد: برخی از همین آقایان مسئول گفتند بین حکم سازمان ملل و حکم قرآن اگر تعارض بود، اولویت با حکم سازمان ملل است. حضرت آقا فرمود مراقب باشید که نفوذی ها در بدنه دولت ها هستند.

وی با بیان اینکه قرآن معیار ماست و جبهه خطرناک را برای بنده و شما معرفی می کند، گفت: بر اساس قرآن، نفوذی همان منافق است که با ظاهر و ادبیاتی خیرخواهانه خود را نشان می دهد. یک فرد نفوذی دانسته یا نادانسته در خدمت برنامه ها و اهداف دشمن است.

حجت الاسلام با اشاره به سند ۲۰۳۰ تاکید کرد: این سند یعنی حیای دختران ما در مدرسه از بین برود و آموزشهای جنسی در مدارس به صورت عملی اجرا شود و همجنس گرایی در مدارس آزاد باشد.

وی سند ۲۰۳۰ را یک ذلت فرهنگی دانست و گفت: این سند را محرمانه رفتند و امضا کردند. کسانی که تفکر سکولار دارند و در بدنه قدرت قرار گرفته اند نمی خواهند تفکر جهاد و شهادت در مدارس تدریس شود و آمدند تصویر شهید فهمیده را به عنوان انسان فداکار از کتابها حذف کردند. در این سند امضا شده است که خانواده یعنی ازدواج مرد با مرد و ازدواج زن با زن. فرهنگ را از ما گرفتند و از یونسکو خواستند که برای ما تصمیم بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آقایانی که روزی حامی سر سخت حجاب و چادر بودند، امروز میتینگ های سیاسی شان به صورت مختلط برگزار می شود، اذعان داشت: یکی از ویژگی های افراد نفوذی طبق آیات قرآن این است که دنبال ارتباط و دوستی با دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ تغییری نکرده و همچنان به ایران می گوید گزینه هایمان روی میز است، افزود: عده ای در زمان مذاکرات با دشمنان در خیابانها قدم زدند و مخالف حرف حضرت آقا عمل کردند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه هر کس از هواپیمای انقلاب سقوط کند، نابود می شود، گفت: وظیفه ما روشنگری است و هر کس در مقابل رهبری قرار بگیرد با او تعارف نداریم.

وی با تاکید بر اینکه تمام دنیا جز ۲ کشور در ۸ سال دفاع مقدس مقابل ایران ایستادند اما نتوانستند غلطی کنند، خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمود اگر آمریکاییها و اسرائیلی ها حماقت کنند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اظهار داشت: یک نوجوانی در زمان جنگ تحمیلی قبل از آنکه روی مین برود، پوتینش را در آورد و به فرد دیگری داد و گفت نمیخواهم این پوتین که بیت المال است آسیب ببیند؛ اما امروز در کشور عده ای به راحتی بیت المال را چپاول می کنند و از آنان حمایت هم می شود.

وی با بیان اینکه نفوذ و قدرت آمریکا در جهان پایین آمده است، گفت: چرا عده ای آمریکا را یک قدرت برتر معرفی می کنند، امروز ابر قدرت منطقه و حتی جهان، جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه امروز باید همت کرد تا دولتی انقلابی شکل بگیرد، افزود: دولتی که حرف حضرت آقا را بزند و زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند و بیکاری و تبعیض را رفع نماید و نظام را قوت دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید قدرتی داشته باشیم که آمریکایی ها حتی فکر تهدید و حمله را هم نکنند، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم دستمان را در دست امام زمان(عج) قرار دهیم باید امروز دست نظام را بگیریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
اطلاعات غلط و مغرضانه! این سند به هیچ وجه برای ایران الزام آور نیست و ایران حق تحفظ دارد یعنی می تواند بخش های مغایر با فرهنگ اسلامی-ایرانی را اجرا نکند.
ناشناس
من یک مادرم، لعنت بر هر کسی که بخواد اایران و ایرانی و ناموس ایرانی رو بفروشه.آه مردم پشت این دولت های ظلم و فساده.مردم ایران به کجا رسیدن که در برابر همچین مسايلی سکوت اختیار میکنن.ننگ به نیرنگتون،که برای بچه های پاک نقشه های فساد میریزید
ناشناس در پاسخ به ناشناس
سرکارتون گذاشتن سرکار خانم. یک طرفه به قاضی نرید. بیشتر در این زمینه تحقیق کنید.
اصول گرا
مصارف انتخاباتی از علم کردن سندی که برای ایران و ایرانی سند نیست چه رسد به اسلام و دین، تا ورود امیر تتلو نتیجه اش همان میباید که شد، تو را بخدا بس کنید و برای اصولگرایی فکری کنید و گر نه هر روز بدتر از دیروز! ما با این اعمال فقط انتخابات را نباختیم که اصولگرایی را نیز و اخلاق را نیز ، دوران پوپولیستی و عوام فریبی گذشته و برای نجات اصولگرایی باید فکری کرد ، یادش بخیر زمانی که امثال مهدوی کنی و ناطق نوری و ...در راس اصولگرائی بودند و هر چند دوم خرداد انتخابات را باختیم اما همه به جبهه اصولگرائی به دیده احترام نگاه میکردند ولی الان اشتباه پشت اشتباه. این تذهبون!؟ فرصت را نسوزانیم که تا 1400 چهار سال زمان کمی نیست، پیروزی روحانی نه نتیجه فعالیتهای اصلاحطلبان و اعتدالیون که نتیجه پاس گل ما بود. سالها طول میکشد که اذهان را از فعالیتهای پوپولیستی احمدی نژادی و قالیبافی و تتلویی بزداییم ، هنوز هم دیر نیست.
در حاشیه