قائم مقام ستاد حسن روحانی در رشت:

احتمال حضور جهانگیری و اشراقی در گیلان/ قبول داریم مسیر چهار ساله روحانی مطلوب نبوده است

قائم مقام ستاد حسن روحانی در رشت گفت: قبول داریم که شاید مسیر چهار ساله روحانی یک مسیر رویایی و ایده‌آل و مطلوب نبوده است.

احتمال حضور جهانگیری و اشراقی در گیلان/ قبول داریم مسیر چهار ساله روحانی مطلوب نبوده است

به گزارش ۸دی، به نقل از ایلنا، سهیل سجودی در نشست رسانه‌ای رئیس و نایب‌رئیس ستاد حسن روحانی در رشت اظهار داشت: ستاد مرکزی حسن روحانی در رشت اولین ستاد انتخاباتی ریاست‌جمهوری در استان گیلان بود که با حضور علوی تبار و جعفرزاده افتتاح شد.

قائم مقام ستاد حسن روحانی در رشت گفت: تاکنون ۱۱ مراسم سخنرانی در ستاد مرکزی روحانی برگزار شده و سخنران‌هایی از داخل و خارج استان دعوت شدند و کیفیت‌ها متفاوت بوده است.

سجودی با اشاره به اینکه چند روز آینده شاهد سخنرانی آقایان بیادی، لیلاز و اصغرزاده در ستاد روحانی خواهیم بود، ابراز داشت: بحث دعوت از خانم اشراقی و آقای جهانگیری در روز چهارشنبه مطرح شده اما هنوز صد در صد مشخص نیست.

وی اتفاقات ۴ سال اخیر را حاوی پیامی برای مردم دانست و گفت: قبول داریم که شاید مسیر چهار ساله روحانی  یک مسیر رویایی و ایده‌آل و مطلوب نبوده است.

قائم مقام ستاد روحانی در رشت با اشاره به اظهارات رقبای روحانی در مناظرات تاکید کرد: افرادی از مستضعفان، اختلاس‌های میلیاردی و پول نفت می‌گویند که خود در موارد این‌چنینی سکوت اختیار کردند.

سجودی تصریح کرد: در چهار سال گذشته در راستای ارکانی که باعث می‌شود ما به یک دموکراسی آرمانی برسیم گام‌هایی برداشته شد.

وی با اشاره به اینکه قشر دانشجو هنوز وضعیت خوبی ندارند، افزود: هنوز فعالان حقوق‌بشر آزار می‌بینند ولی ما امیدواریم و سعی می‌کنیم از جانب نمایندگان این جریانات یک مقدار بیشتر به دولت نزدیک شویم.

قائم مقام ستاد روحانی در رشت خاطرنشان کرد: چیزی که ملت بخواهد کسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.  امیدواریم در نهایت بتوانیم ارکان ذکر شده را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.

سجودی با اشاره به سفر امروز قالیباف به رشت اظهار داشت: برخی مسئولان استانی آموخته‌اند که یکی به نعل بزنند و یکی به میخ و بر همین اساس امروز برای اسقبال از قالیباف به فرودگاه رشت رفته بودند.

وی ادامه داد: ما در جایگاهی نیستیم که به مسئولان خرده بگیریم که چرا به استقبال قالیباف یا هر شخص دیگری رفته‌اند اما امیدواریم این دوگانگی رفتار از دید شورا پنهان نماند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: خبرهای واصله حکایت از آن دارد که بنرهایی در سطح رشت در حال جمع‌آوری است که امیدواریم این خبر حقیقت نداشته باشد.

وی افزود: در صورت صحت خبر جمع‌آوری بنرها در سطح شهر امیدواریم این کار از سوی گروه خاصی انجام نشده باشد و چنانچه غیر از این باشد به نظر نمی‌رسد شورای اصلاح‌طلبان بیش از این سکوت کنند.

سهیل سجودی در پایان اظهار داشت: ملت هوشیار و رسانه‌های آگاه این دو رویی‌ها را می‌بینند و امیدواریم در قبال این رفتارهای دوگانه سکوت اختیار نکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه