مدیرحج و زیارت استان گیلان:

نام نویسی تشرف به حج تمتع در گیلان آغاز شد‌

مدیرحج و زیارت گیلان گفت: زائرانی که نسبت به ودیعه‌گذاری در شعبات مختلف بانک ملی اقدام کردند به‌مدت ۵ روز فرصت دارند به کاروان‌ های اعلام شده مراجعه کنند.

نام نویسی تشرف به حج تمتع در گیلان آغاز شد‌

به گزارش ۸دی، به نقل از تسنیم، حسن فعال  عصر امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: زائرانی که نسبت به ودیعه‌گذاری در شعبات مختلف بانک ملی اقدام کردند به‌مدت ۵ روز فرصت دارند به کاروان‌های اعلام شده از سوی سامانه اینترنتی حج گیلان مراجعه کنند.

مدیرحج و زیارت استان گیلان با بیان اینکه اسامی کاروان‌ها به‌صورت شفاف در سامانه مذکور موجود است خاطرنشان کرد: سازمان حج و زیارت استان گیلان ۳ کاروان در رشت، یک کاروان در لاهیجان، یک کاروان در لنگرود و یک کاروان در آستارا دارد.

فعال، تعداد کاروان‌های حج و زیارت استان گیلان را در سفر حج تمتع ۶ کاروان عنوان کرد و افزود: افرادی که از ۲۳ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت در شعبات بانک ملی ودیعه گذاری کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به کاروان‌ها ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه توصیه می‌شود زائران گیلانی برای اقدامات ثبت نام تنها به کاروان‌های نام برده در سامانه حج و زیارت استان گیلان مراجعه کنند تصریح کرد: زائران در این زمینه با مراجعه قانونی به کاروان‌ها مراقب افراد سودجو باشند.

مدیرحج و زیارت استان گیلان با بیان اینکه امسال استان گیلان با هیچ گونه سهمیه بندی در سفر حج تمتع مواجه نبوده است بیان داشت: زائران گیلانی به‌مدت ۵ روز می‌توانند فرآیند ثبت نام سفر خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه