‌‌واکنش نماینده اصلاح‌طلب تهران به کناره‌گیری قالیباف

نبرد انتخابات با کناره‌گیری قالیباف برای روحانی فوق‌العاده سخت شد

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به کناره‌گیری محمدباقر قالیباف ‌‌گفت: با کنار رفتن یک نفر از رقبا، نباید قضیه انتخابات را ساده بگیریم بلکه نبرد فوق‌العاده سختی را در پیش‌رو داریم‌.

نبرد انتخابات با کناره‌گیری قالیباف برای روحانی فوق‌العاده سخت شد

به گزارش ۸دی به نقل از خبرگزاری تسنیم، الیاس حضرتی عصر امروز در مراسم افتتاح ستاد مرکزی حامیان گفتمان عقلانیت و توسعه با اشاره به پیشتاز بودن مردم گیلان در تمام عرصه‌ها اظهار داشت: گیلانیان به‌ویژه مردم رشت همواره به لحاظ فرهنگی، عقلانیت،  قدرت تحلیل و پیش بینی نسبت به مردم سایر استان‌ها صدها قدم جلوتر هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت خود از لیست ائتلاف عقلانیت و توسعه شهرستان رشت اذعان داشت: باعث افتخار اینجانب است که حداقل یکبار در طول هفته از قدرت تحلیل دقیق شخصیت‌های فکور، خدمتگزار و با سواد عقلانیتی که در این لیست حضور دارند بهره مند شوم.

وی گفت: رشت در طول سال‌ها آرزو داشته است در جهت عمران، آبادانی و مدیریت شهری عملکردی خلاقانه که موجب موفقیت ملی در مدیریت شهری شود انجام دهد که در این راستا یک شورای هماهنگی همفکر و پشتیبان باعث می‌شود شهردار خوب رشت به امور توسعه شهری خود به بهترین شکل بپردازد.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات نوعی قرارگرفتن در بین دو راهی است ابراز داشت: انتخابات تنها فرصتی برای رای دادن نیست بلکه انتخاب مسیری صحیح در بین دوراهی با دو نوع شیوه متفاوت مدیریت است.

حضرتی به دو نوع مدیریت کوچه‌های تاریک و باریک و مدیریت اتوبانی اشاره کرد و گفت: به اعتقاد مدیران  کوچه‌های تاریک و باریک، همه مردم به غیر از تعداد کمی از آن‌ها لامذهب، فاسد، جاسوس و منحرف هستند و کشور در تمام مسائل به‌ویژه موسیقی، سیاست خارجی، پوشش و سرمایه‌گذاری دچار مشکل است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ویژگی مدیران کوچه‌های تاریک و باریک، تنگ نظری، کج خلقی، بداخلاقی، تهمت زدن، دروغ گفتن و توجیح مسائل بر اساس احکام شرعی است.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد درباره مدیریت اتوبانی ابراز داشت: این نوع مدیریت شامل استفاده از تمامی ظرفیت‌های ایران به‌صورت یکپچارچه و ایجاد فضای کافی برای تمام اقشار جامعه بدون درنظر گرفتن فاصله‌های قومیتی و اقلیتی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مسئله هنر در جامعه بیان داشت: گاهی با قطعه‌ای از یک موسیقی و یا با شعر کوتاهی از ۱۵ پیش می‌توان به اندازه یک کتاب ۵۰۰ صفحه‌ای به بهترین شکل مفاهیم را منتقل کرد.

حضرتی با بیان اینکه در هر شرایطی به روابط دوستانه خود متعهد است افزود: لطف خداوند شامل حال بنده شده است که وقتی با کسی پیمان دوستی می‌بندم برای همیشه در کنار وی باقی می‌مانم و بدی‌های دیگران را هرگز به خاطر نمی‌سپارم.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس با اشاره به کناره‌گیری محمدباقر قالیباف ‌‌گفت: با کنار رفتن یک نفر از رقبا، نباید قضیه انتخابات را ساده بگیریم بلکه نبرد فوق‌العاده سختی را در پیش‌رو داریم‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای حضرتی! لطفا به دوستانتان بفرمایید پذیرای تغییر مدیریت اجرایی کشور به نفع مردم باشیند و قوائد بازی را رعایت کنند.
تقی
آقای حضرتی می گوید اگربا کسی پیمان دوستی ببندم همیشه در کنار او خواهم ماند سوال این است اگر آن فرد در مقابل نظام برای کسب قدرت ایستاد و دچار انحطاط اخلاقی شدباز هم در کنارش خواهید ماند؟ هرچند سوابق شما نشان می دهد که چنین کرده اید چون خدا گوهر گمشده زندگی شماست!
در حاشیه