بسته فرصتهای سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی تدوین شد

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: بسته فرصتهای سرمایه گذاری و گزارشات فنی– اقتصادی (P.F.S) منطقه آزاد انزلی تهیه و به روز رسانی شد.

بسته فرصتهای سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی تدوین شد

به گزارش ۸دی نیوز، سید ابراهیم سقایی با بیان اینکه فرصتهای سرمایه گذاری جدید امکان سنجی شده از سوی این سازمان ۳۲ طرح و پروژه می باشد افزود: این پروژه ها بر اساس مزایا و ظرفیتهای جدید ایجاد شده در منطقه در سالهای اخیر و تجربیات حاصله در مسیر اجرای طرح های سرمایه گذاری پیشین منطقه و شاخصهایی نظیر انطباق با اسناد فرادست کشور و طرح جامع و راهبردی منطقه آزاد انزلی تهیه و تدوین شده است.

وی رویکردهای نوین این سازمان را مشتمل بر لزوم انتقال دانش و تکنولوژی، برخورداری از بازار مناسب و رعایت ملاحظات زیست محیطی، تسهیل فرآیند سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی اعلام کرد و اضافه نمود: فرصتهای سرمایه گذاری در زمینه های صنعتی، تجاری و بازرگانی، گردشگری و توریسم و خدمات تدوین گردیده، که با توجه به این تنوع، امکان بهره برداری از آن را برای سرمایه گذاران فعال در بخشهای مختلف فراهم شده است.

Tadvine-Baste-sarmayeh-gozari

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: ارائه اطلاعات شفاف و به روز در خصوص مشخصات پروژه های اولویت دار و جذاب نظیر حجم سرمایه و زمین مورد نیاز، مدت اجرای آنها، نوع بازار و … به سرمایه گذاران علاقه مند به فعالیت در منطقه از جمله مهمترین اهداف تهیه و تدوین بسته فرصتهای سرمایه گذاری جدید منطقه آزادانزلی می باشد.

سقایی از عزم جدی معاونت متبوع خود جهت ارائه خدمات به موقع به سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی خبر داد و افزود: هم اکنون فرصتهای موردنظر آماده ارائه به سرمایه گذاران می باشد و فعالان اقتصادی می توانند جهت دریافت اطلاعات و فایل آن به پرتال این سازمان به آدرس www.anzalifz.ir مراجعه نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه