از سوی جبهه مردمی حامیان انقلاب رشت اعلام شد؛

لیست «حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت»

سخنگوی جبهه مردمی حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت از نهایی شدن اسامی این ائتلاف مردمی و انقلابی خبر داد.

لیست «حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت»

به گزارش ۸دی، رحمان کاشفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات، لیله القدر انقلاب اسلامی است اظهار کرد: در آستانه انتخابات همه نگاه ها به سوی مردم قدر شناس و خادمین انقلاب دوخته شده است تا با انتخاب درست و آگاهانه از این مرحله از انتخابات که سرنوشت مردم عزیز شهر به آن گره خورده است، به سلامت عبور نمائیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز در مقاطع مختلف با وحدت خود در جریان پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و گذر از فتنه در یک سطح قرار گرفتند و به پیروزی رسیده اند.

کاشفی تصریح کرد: با توجه به نشست های متعددی که با حضور معتمدان مناطق ۲۴ گانه رشت، هیئت های اندیشه ورز و نخبگان شهر داشتیم، در نهایت لیست نیروهای ارزشی و انقلابی رشت را جمع بندی نموده و اسامی ۱۱ کاندیدای مورد حمایت را مشخص نمودیم.

وی “حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت” را عنوان این لیست و ائتلاف معرفی و خاطرنشان کرد: آقایان محمدحسن عاقل منش، محمدحسین کارگرنیا، حجت جذب، مجید عزیزی، علی رنجبر، فاطمه شیرزاد، مظفر نیکومنش، هادی رمضانی، عباس علیزاده، سیدرضا علوی زمیدانی و ابوالفضل پورمجیب در این لیست قرار دارند.

سخنگوی جبهه مردمی حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت ادامه داد: ضمن احترام به تصمیم جمعی و نظرات معتمدین خود در محلات، همچون گذشته در یک صف قرار گرفته و از لیست برخواسته از مردم محلات که از پایین به بالا تنظیم شده است، تمکین نماییم.

وی با تاکید بر اینکه در راستای تنظیم این لیست، حتی المقدور سعی نمودیم از نظرات اکثر نیروهای ارزشی و پیشکسوتان خود استفاده نماییم، گفت: مع الوصف ضمن احترام به همه عزیزان و تشکل های اسلامی، انتظار می رود با وحدت جمعی، حمایت همه جانبه خود را از این لیست اعلام نماییم تا ان شاءالله به کمک مردم عزیز و دلسوزان انقلاب، در آینده شاهد لیست جامع تری از محلات خود باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مگه اینا قبلا یه بار لیست نداده بودند؟
در حاشیه