نماینده مردم آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی:

نتیجه مناظرات معطوف به تخریب نامزدهای انتخابات شد/ سبک و سیاق مناظرات را نپسندیدم

نماینده آستانه با انتقاد از اجرای روند مناظرات و نتایج آن، گفت: نتیجه مناظرات زنده انتخابات ریاست جمهوری معطوف به تخریب نامزدها شد.

نتیجه مناظرات معطوف به تخریب نامزدهای انتخابات شد/ سبک و سیاق مناظرات را نپسندیدم

محمدحسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با انتقاد از اینکه فضای مناظرات تلوزیون، فضای درخور و شایسته ای نبوده، اظهار داشت: من از ابتدا با روند مناظرات زنده تلوزیونی مخالف بودم چون می دانستم مناظره مستقیم در جهت تخریب است و به  فضاهای حاشیه ای می رود.

وی با بیان اینکه سبک و سیاق مناظره را نپسندیدم، افزود: بسیاری از بد اخلاقی ها و بسیاری از فضاهای غیر ارزشی و غیر کارشناسی در مناظره ها مطرح شد.

نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بهتر بود مناظره به صورت ضبط شده پخش می شد، گفت: اگر مناظره ها غیر مستقیم مطرح می شد، به ناچار کاندیداها به سوالات مطرح شده پاسخ می دادند و کمتر به تخریب چهره ها می پرداختند و ارائه برنامه می کردند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نتیجه مناظرات را به تخریب نامزدها معطوف دانست و اظهار کرد: چون مناظره مستقیم بود، کاندیداها به جای اینکه به سوالات پاسخگو باشند و برنامه محور باشند و اراده برنامه داشتند، وارد فضای سیاسی شدند و تخریب همدیگر را پیشه قرار دادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه