از سوی نامزد شورای شهر ماسال؛

عجیب ترین سوژه انتخابات ماسال رقم خورد/ اهدای هزینه های افتتاح ستاد به یک موسسه خیریه

نامزد انتخابات شورای شهر ماسال در انتقاد به فرهنگ پول محور تبلیغات انتخاباتی، هزینه های افتتاح ستاد را به یک موسسه خیریه اهدا کرد.

عجیب ترین سوژه انتخابات ماسال رقم خورد/ اهدای هزینه های افتتاح ستاد به یک موسسه خیریه

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز؛ علیرضا احمدی نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر ماسال در اقدامی تحسین برانگیز، بجای افتتاح ستاد انتخاباتی، هزینه های معادل این اقدام را به موسسه خیریه نگهداری از کودکان استثنایی اهدا کرد.
وی هدف از این کار را اصلاح فرهنگ غلط انتخاباتی در سطح استان گیلان و کشور دانست.


متن بیانیه احمدی به شرح زیر است:


“مردم عزیز ماسال؛

۱- کمتر از یک هفته به انتخابات شورای شهر باقی مانده است. حتماً شما هم مثل من ستادهای متعدد انتخاباتی(گاهاً پر زرق و برق) را در خیابان ها و میدان اصلی شهر ماسال دیده اید. اجاره یک مغازه در میدان اصلی، در هفته پایانی انتخابات، چند میلیون تومان!!!

۲- بر این باورم در انتخابات درون شهری و برای شهری در مقیاس ماسال شناخت از کاندیداها بدون ستاد و هزینه های گزاف آن هم میسر است، مخصوصاً با وجود ابزارهای نوین ارتباطی.

۳- همشریان عزیز، جایی همین نزدیکی ها در ماسال خودمان، مرکزی داریم برای نگهداری از کودکان استثنایی. خبری از آنجا داریم؟ می دانیم هزینه نگهداری آن کودکان معصوم چگونه و توسط چه انسان های ارزشمندی تامین می شود؟ می دانیم در آن مرکز حتی از یک قرص نان، از هزار تومان پول به عنوان کمک استقبال می شود؟

۴- من، علیرضا احمدی، کاندیدای شورای شهر ماسال، تصمیم گرفتم ستاد افتتاح نکنم و هزینه میلیونی برای اجاره آن نپردازم. به جای این هزینه گزاف و بیهوده، با کمال افتخار خداوند توفیقی نصیبم نمود تا ضمن حضور در موسسه خیریه مهر ماسال سهمی هر چند بسیار کوچک در تامین هزینه های روزانه این مرکز داشته باشم.

۵- مردم فهیم ماسال، آنچه که قرار است شهر را بسازد اعتماد بین مردم و نمایندگانشان در شورای شهر است. نه تعداد، متراژ و موقعیت ستاد!

۶- مردم مهربان ماسال، از شما هم صمیمانه دعوت می کنم تا با کمک های نقدی و غیر نقدی خود به موسسه خیریه مهر ماسال، با افتخار به یاری کودکان این موسسه برویم.
آدرس: ماسال، خیابان احتشامی، موسسه خیریه مهر ماسال
شماره حساب نزد بانک صادرات: ۰۱۰۲۹۰۱۵۷۰۰۰۵
بر این عقیده هستم که اگر بتوانم در فرصت پیش آمده این موسسه و نیازهایش را به تعداد بیشتری از همشهریانم بشناسم، رسالتم در این انتخابات انجام شده است.

۷- من ستاد ندارم. داشته من تجربه بالا در عین جوانی، مدارج علمی با کسب عالی ترین رتبه از دانشگاه های درجه یک کشور و سوابق اجرایی شفاف است.

۸- لطفاً جهت بیان دیدگاه های ارزشمند خود و شنیدن برنامه های من برای آینده ماسال هر روز بعد از ظهر ساعت ۲۱-۱۸ به دفتر پارگا (دفتر کار دوستان)، واقع در خیابان فلسطین مراجعه نمایید.
خداوند به تصمیم هایمان برکت دهد، ان شا الله
ارادتمند، علیرضا احمدی

ارتباط با من:
Tel: 09190874854            Email: eng.alireza.ahmadi@gmail.com ”

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه