دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان:

آقای استاندار نگاه امنیتی به دانشگاه ها بر خلاف شعار آقای روحانی است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان گفت: آقای استاندار نگاه امنیتی به دانشگاه‌ها بر خلاف شعارهای آقای روحانی است.

آقای استاندار نگاه امنیتی به دانشگاه ها بر خلاف شعار آقای روحانی است

به گزارش ۸دی، کمیل کاس پور دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در گفتگو با پیک دانشجو خطاب به استاندار گیلان گفت: آقای استاندار! نگاه امنیتی به دانشگاه ها بر خلاف شعارهای آقای روحانی است.
وی افزود: کشعاری که دولت تدبیر و امید به آن تکیه می کند، آزادی و احترام به منتقدان است ولی ما شاهد خلاف عمل به این شعائر هستیم. آقای استاندار! حملات گازانبری در استان علیه تشکل های انقلابی نشان از بی تدبیری و نوعی محدودیت آشکار در دانشگاه هاست.

این فعال دانشجویی در ادامه گفت: صبح آقای روحانی در برنامه های تبلیغاتی دم از آزادی می زند، بعد از ظهر روبروی بُردهای بسیج دانشجویی دیوار می کشند. واقعاً مگر در بُرد های بسیج دانشجویی چه می نویسند که اینگونه عصبانی شده اید؟

کاس پور در پایان گفت: ما رسماً از حضرتعالی دعوت می کنیم تا در جهت پاسخ گویی به اقدامات دولت تدبیر و امید در دانشگاه های گیلان حضور پیدا کنید. ما در دانشگاه گیلان،دانشگاه علوم پزشکی گیلان،دانشگاه آزاد رشت، دانشگاه پیام نور رشت منتظر حضور حضرتعالی هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه