امام جمعه پره سر در گفتگو با 8دی:

لزوم توجه دولت به توان و ظرفیت داخلی/ رئیس جمهور آینده باید شرایط را به نفع مردم تغییر دهد

امام جمعه پره سر با تاکید بر توجه دولت به توان و ظرفیت داخل کشور گفت: رئیس جمهور آینده باید شرایط را به نفع مردم تغییر دهد.

لزوم توجه دولت به توان و ظرفیت داخلی/ رئیس جمهور آینده باید شرایط را به نفع مردم تغییر دهد

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به تبیین ملاک های انتخاب اصلح از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت:  مقام معظم رهبری در جمع معلمان معیار ها و شاخص های انتخاب اصلح را فرمودند و قبلا هم اشاره کردند کسی که انتخاب می شود، تکیه اش به خارج نباید باشد.
وی در ادامه مطلب افزود: مقام معظم رهبری در این باره مثالی را قید فرمودند و گفتند دولتی را در گذشته داشتیم که با یک کشور اروپایی ارتباط خیلی نزدیکی هم داشتند اما با گذشت زمان همان کشور این رئیس جمهور ما را در دادگاه کشور خودش احضار کرده بود تا ما را به چالش بکشانند.
امام جمعه پره سر رضوانشهر با بیان اینکه برای آمریکایی ها دولت ها با یکدیگر فرقی نمی کند، گفت: دولتی که با رای مردم رئیس جمهور می شود و مقام دوم کشور را تصاحب می کند باید تکیه اش بر توان داخلی باشد نه اینکه به خارجی ها اعتماد کند.
حجت الاسلام مهدی نژاد در تشریح اصل فوق اظهار کرد: تکیه بر داخل منظورش این است که باید به خلاقیت ها و نوآوری های جوانان و ظرفیت های موجود در کشور اعتماد و باور واقعی داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه ما هیچ چیز برای پیشرفت کم نداریم و در همه عرصه های سیاسی، نظامی، موشکی و غیره بدون وابستگی به خارج موفق بوده ایم، بیان کرد:  امروز بزرگترین ذرات خانه موشکی در منطقه را ایران در دست دارد و البته آمریکایی ها از ترس اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و حضور مردم شریف جرأت حمله به کشور را ندارند.
امام جمعه پره سر اذعان داشت: ما در انتخابات دنبال این هستیم که نه گذشته را زنده کنیم و نه اینکه دولت فعلی را نقد کنیم بلکه باید رئیس جمهوری وارد عرصه شود که شرایط را به نفع مردم تغییر دهد.
حجت الاسلام مهدی نژاد با تاکید بر این مهم که رئیس جمهور آینده باید تعلق به احزاب و جناح ها را کنار بگذارد و از همه ی توان انسانی موجود در داخل کشور برای پیشرفت و ایرانی آباد بکار بگیرد، گفت: رئیس جمهور آینده باید زیر پرچم امام و انقلاب و با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری گفتمان انقلاب را دنبال کند و پیوسته در جهت رفع محرومیت ها تلاش کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه