امام جمعه اسالم:

قرارداد ننگین ۲۰۳۰ کمتر از کاپیتولاسیون نیست / ملت ۲۹ اردیبهشت پاسخ نجومی بگیران و دروغگویان را خواهد داد

امام جمعه اسالم گفت: قرار داد ننگین ۲۰۳۰ اگر ننگین تر از کاپیتالاسیون نباشد کم تر از آن نیست کسانی که بغض می کنند و اشک تمساح می ریزند و مظلوم نمایی می کنند باید به مردم مومن و اصیل ایرانی توضیح بدهند.

قرارداد ننگین ۲۰۳۰ کمتر از کاپیتولاسیون نیست / ملت ۲۹ اردیبهشت پاسخ نجومی بگیران و دروغگویان را خواهد داد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین اصغر جدایی در خطبه های این هفته نماز جمعه اسالم با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت:  استقبال مردم از کاندیداهای ریاست جمهوری در شهرها نشان می دهد که الحمدلله شور انتخاباتی در کشور بالا رفته است. اصل مهم در انتخابات حضور گسترده مردم در انتخابات است که الحمدلله قرائن نشان می دهد که این  حضور گسترده خواهد بود. البته هستند کسانی که به خاطر دلگیری و به خاطر دیدن یکسری ناملایمات، نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: گاهی هم اظهار می کنند که ما نمی خواهیم در گناه این ها شریک بشویم. شرکت در انتخابات و رآی به اصلح حتی اگر اون اصلح بعدا خطاهایی هم داشته باشد تشریک در گناه اون دولت مردان محسوب نمی شود. رای دادن یک حق است هر کس رای ندهد در واقع حق خود را در مدیریت کشور، ضایع کرده است.

امام جمعه اسالم ادامه داد: در ثانی برای حفظ کشور و اقتدار کشور، رای دادن یک وظیفه اجتماعی و شرعی  است.  مراقب باشیم شهد شیرین حضور گسترده مردم  در انتخابات را در کام مردم به خاطر جاه طلبی خودمان تلخ نکنیم. بعضی ها چون بوی شکست را استشمام کرده اند،حرف هایی را می زنند که بوی فتنه می دهد. من به مسئولین امنیتی، شورای نگهبان؛ سپاه و اطلاعات هشدار می دهم که مراقب فتنه فتنه گران باشند. فتنه گران هم بدانند  این اگر دست از پا خطا کنند این ملت انقلابی و غیور درسی را به شما خواهند داد که عبرت آیندگان شوید .

وی افزود: مردم فهیم و فرهیخته ایران بزرگ و سرافراز در روز ۲۹ اردیبهشت امید تمام فتنه گران ، نفوذی ها دروغ گویان، خائنین به کشور، نجومی بگیران، رانت خواران؛ مفسدان اقتصادی و اختلاس گران را به زیبایی خواهند داد.

امام جمعه اسالم با اشاره به ۲۳ اردیبهشت روز لغو قراردادننگین کاپیتالاسیون در سال ۵۸ اظهار کرد: با این که ۳۸ سال از انقلاب اسلامی ما گذشته ولی متاسفانه از آن جایی که بعضی نامحرمان در مصدر امور نفوذ کرده اند و فکر و روحیه انقلابی ندارند و با آرمان های امام و رهبری فاصله زیادی دارند هنوز هم کاپیتالاسیون های دیگری را مخیانه و محرمانه امضا می کنند  که جا دارد  نظام با این عناصر خودفروخته به شدت برخورد کند.

جدایی افود: قرار داد ننگین ۲۰۳۰ اگر ننگین تر از کاپیتالاسیون نباشد کم تر از آن نیست کسانی که بغض می کنند و اشک تمساح می ریزند و مظلوم نمایی می کنند باید به مردم مومن و اصیل ایرانی توضیح بدهند کجای این ۲۰۳۰ با فرهنگ مذهبی و ایرانی ما سنخیت دارد.  بد نیست آدم گاهی کمی هم شرم و حیا هم داشته باشد گویا نشستن در خانه های چند میلیاردی و دور از مردم ، فطرت  بعضی آقایان را کور کرده که نمی توانند قبح بعضی کارها را درک کنند.

وی با اشاره به سالروز تحریم تنباکو گفت: روز ۲۴ اردیبهشت هم روزی است که مرجع عظیم الشان شیعه میرزای شیرازی با صدور فتوای تحریم تنباکو بار دیگر دستان نفوزی روباه پیر انگلیس را از کشورمان کوتاه کرد.

امام جمعه اسالم در پایان اظهار داشت: امروز هم متاسفانه بعداز این همه مجاهدت و شهید دادن ، کسانی هست که با قراردادهای ننگین و شرم آور محرمانه ضربه هایی را به ملت ایران زدند و بدهی ها و خسارت های ۱۰ها میلیارد دلاری بر ملت ایران تحمیل کردند که اگر باید برای جبران این همه خیانت و خسارت، ۱۰ها سال کل بودجه مملکت را تماما بدهیم تا جبران بشود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه