امام جمعه ماسال:

امضای سند ۲۰۳۰ شرم آور بود / ۲۰۳۰ کاپیتولاسیون فرهنگی است

امام جمعه ماسال گفت: چرا باید بی سر و صدا امضا شود؟ امضای ۲۰۳۰ پذیرش کاپیتولاسیون فرهنگی و آموزشی بود.

امضای سند ۲۰۳۰ شرم آور بود / ۲۰۳۰ کاپیتولاسیون فرهنگی است

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، حجت الاسلام سید هادی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به ۲۲ اریدبهشت سالروز لغو قرارداد ننگین کاپیتولاسیون گفت: بر اساس این قراداد آمریکایی ها و مستشاران و وابستگان نها در ایران مصونیت سیاسی و قضایی می یافتند و به قوا حضرت امام اگر یک آمریکایی در ایران هر جنایتی کند دادگاه های ایرانی نمی توانستند اون را محاکمه کنند.

امام جمعه ماسال امضای سند ۲۰۳۰ توسط دولتمردان را شرم آور خواند و گفت: همانطور که امام (ره) در برابر کاپیتولاسیون ایستاند مقام معظم رهبری هم اخیرا درباره سند ۲۰۳۰ سخنانی روشنگرانه مطرح کردند.

حجت الاسلام امامی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب از عدم اجرایی شدن سن تحول بنیادین آموز و پرورش و امضای مخفیانه سند ۲۰۳۰ یونسکو صریحا گلایه کردند.

وی افزود: سند ۲۰۳۰ چیست؟ این سند طرحی از سوی یونسکو است که قصد یکسان سازی آموزش در جهان را دارد. رهبری صریحا فرموند که اینها قصد یکسان سازی آموزش و پرورش بر مبنای سکولارسیم را دارند. یونسکو از سازمان های تحت سیطره سرویس های جاسوسی استکبار است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان با انتقاد جدی از امضای مخفیانه سند توسط دولتمردان اظهار داشت: چرا باید بی سر و صدا امضا شود؟ امضای ۲۰۳۰ پذیرش کاپیتولاسیون فرهنگی و آموزشی بود.
وی افزود: من این سند را به طور کامل مطالعه و بررسی کرده ام. ۲۰۳۰ هفده بند و ۱۶۹ هدف دارد. بر اساس این سند ما باید امار دانش آموختگان و مدرسان و اطلاعات آموزشی خود را در اختیار یونسکو بگذاریم. سازمانی که تحت سیطره سرویس های جاسوسی است. ذلت ازاین بیشتر؟
امام جمعه ماسال خاطر نشان کرد: بر اساس ۲۰۳۰ مستشاران خارجی باید بر آموزش و پرورش ما نظارت کنند. این خواری و خفت نیست؟ در این سند شهروند جهانی تعریف شده است. این شهروند باید هم جنس گرایی را به رسمیت بشناسد! بر اساس این سند ما حق صحبت از امر به معروف و جهاد و معاد و مبدا نداریم. حق نداریم از تفکیک جنسیتی سخنی به میان آوریم.
وی افزود: بر اساس ۲۰۳۰ باید هم جنس گرایی به عنوان حق به رسمیت شناخته شود. خیلی مطالب دیکر هم آمده که وقت اجازه طرح نمی دهد. آیا ذلت از این بالاتر ممکن است برای کشور مسلمان؟ ۳۸ سال است مردم ما با همه مشکلات و مسایل اقتصادی ساخته اند  اما ما حاضر نیستیم شرف و عزت و ناموس و کرامتمان را به باد بدهیم.
حجت الاسلام موسوی با انتقاد از کسانی که دولت را عامل دور شدن سایه جنگ از کشور می دانند گفت: رهبری صریحا فرمودند حضور مردم سایه جنگ را از کشور دور کرده است بعد عده ای شروع کردند به تحریف که منظور رهبری حضور مردم و انتخاب فلان دولت بوده است. این تحریف است و تحریف بسیار خطرناک است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه