امام جمعه منجیل:

رئیس جمهور باید به فکر معیشت و تعطیلی کارخانجات باشد/ به کسی رای بدهید که بفهمد فقر چیست

امام جمعه منجیل گفت: مدام هر روز می شنویم فلان کارخانه تعطیل شد، در کشور سرمایه که داریم لذا نیازمند مدیریت توانمند است.

رئیس جمهور باید به فکر معیشت و تعطیلی کارخانجات باشد/ به کسی رای بدهید که بفهمد فقر چیست

به گزارش ۸دی به نقل زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین سیداعلا خضری در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه منجیل که با حضور نمازگزاران ولایی در مسجد طاهریه این شهر برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: ولادت حجت خدا محوریت نظام خلقت  است.

وی با بیان اینکه مهدویت قطعی و یقینی است، ادامه داد: علم امامت پرتحرک و پرانرژی شیعه بعد از شهادت امام حسن عسکری(ع) به امام زمان(عج) در سن پنج سالگی سپرده شد.

خطیب جمعه منجیل، بیان داشت: امام زمان(عج) در زمان غیبت صغری نواب خاص داشته و در زمان غیبت کبری به نائب عام، فقیه جامع شرایط سپرده است.

خطیب جمعه منجیل، با بیان اینکه انتظار از عبادت است، افزود: دنیای آشفته جهان امروز با ظهور حضرت حجت(عج) دارای حکومت و دین واحد می شود.

وی اظهار داشت، انقلاب اسلامی با ایمان استوار مردم به پیروزی رسید و به رهبری معمار کبیر انقلاب هدایت گردید.

خطیب جمعه منجیل، در خطبه های دوم نماز جمعه، با اشاره به انتخابات، ادامه داد: آنهایی که خدا را در نظر گرفتند حامی دین، نظام مقدس و شیعیانند عزت و سربلندی ایران اسلامی در انتخابات است.

حجت الاسلام خضری بیان داشت: در سی دهه گذشته هر سال یک انتخابات در کشور داشتیم و این نشاندهنده آزادی در این مرز و بوم است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به نامزدها، تاکید کرد: این همه بیکار دارند ایستاده اند لذا شمایی که می خواهید مدیریت چنین مردم و کشوری را بدست بگیرید باید مشکل بیکاری را حل کنید.

امام جمعه منجیل، با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید به فکر اقتصاد، معیشت مردم و تعطیلی کارخانجات باشد، گفت: مدام هر روز می شنویم فلان کارخانه تعطیل شد، در کشور سرمایه که داریم لذا نیازمند مدیریت توانمند است.

حجت الاسلام خضری توجه به استعدادهای جوانان را خواستار شد و گفت: جوانان می گویند طرح داریم اما کسی به حرف ما توجه نمی کند و به خواسته ما جواب نمی دهد.

وی با بیان اینکه نامزدهای ریاست جمهوری باید برای عزت و اقتدار این ملت وعده بدهند، اظهار کرد: مردم با رنج و زحمت کشور را به اقتدار رسانده اند و تا به امروز برای این عزت شهید می دهند.

خطیب جمعه شهر منجیل، با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش برای مان اصل است، تصریح کرد: برخی در زمین دشمن بازی می کنند و عده ای نامزد این مردم و کشور  می شوند اما حرفی را می زنند که آمریکا و اسرائیل از آن خوشش بیاید.

حجت الاسلام خضری، هشدار داد: کسی به نظام ما کج نگاه کند به فرموده رهبر معظم انقلاب از دست ملت سیلی خواهد خورد.

وی با تاکید بر انتخاب کاندیدای اصلح توسط مردم، اظهار کرد: به کسی رای بدهید که اهل درد باشد و بفهمد فقر چیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه