نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با 8دی:

مردم نامزدی را انتخاب می کنند که گره ای از مشکلات آنها باز کند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: مردم نامزدی را می خواهند که گره‌ای از مشکلات آنها باز کند نه اینکه امیدشان روز به روز نامیدتر شود.

مردم نامزدی را انتخاب می کنند که گره ای از مشکلات آنها باز کند

ذبیح الله نیکفر در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی باید برنامه ای مدون و منسجم برای ورود به عرصه انتخابات داشته باشند، اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید برنامه های خود را برای انتخاب شدن از سوی مردم اعلام کنند.

وی با تأکید بر بررسی برنامه های کاندیداها از سوی مردم افزود: مردم هم باید برنامه های نامزدهای انتخابات را با نیازها و واقعیت های موجود تطبیق دهند و سپس کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی شعارهای انتخاباتی غیر واقع و غیر معقول نامزدهای انتخاباتی، گفت: حرفهای کاندیدا باید با واقعیت های موجود در جامعه همخوانی داشته باشد و نباید نامزدهای انتخاباتی شعاری خلاف واقع بدهند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به صداقت گفتار در شعارهای انتخاباتی نامزدها اظهار کرد: کاندیدای انتخاباتی باید صداقت را در گفتار خود لحاظ کنند و از احساسات مردم برای جمع کردن آرای آنها بهره نگیرند.

نیکفر گفت: مردم نامزدی را می خواهند که گره‌ای از مشکلات آنها باز کند نه اینکه امیدشان روز به روز نامیدتر شود.

وی در پاسخ به این سوئال که آیا مردم به دولت فعلی رضایت می دهند و مجددا به آن اعتماد خواهند کرد یا خیر، اظهار داشت: ملت ایران قابل پیش بینی نیستند و نمی توان گفت که به سیاست‌های دولت فعلی باز بتوانند اعتماد کنند.

این نماینده مجلس دهم، خاطرنشان کرد: امکان اینکه مردم برای ادامه اداره کشور مسئولیت ریاست جمهوری را به دست شخص دیگری بسپارند، وجود دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: مردم گاهی اوقات تصمیماتی را می گیرند که همه از آن تصمیم متحیر می شوند و ما باید کاری کنیم که عالیترین شرایط را خداوند منان برای ملت ایران مقدر کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه