حداقل و حداکثر هزینه‌ی تشرف به حج اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت، گفت: هزینه بالاترین درجه کاروان حدود ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار و پایین ترین درجه مبلغ ۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

حداقل و حداکثر هزینه‌ی تشرف به حج اعلام شد

به گزارش ۸دی، به نقل از مهر، محمد آزاد افزود: بر همین اساس امروز اسامی مدیران کاروان ها, با نوع ، درجه و هزینه سفر در هر یک از درجات از طریق مدیریت حج و زیارت استان ها اعلام می شود.

وی اظهار داشت: با مساعدت بانک ملی مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز صرفا برای ودیعه گذاران در سال های قبل، در هنگام واریز نهایی از مجموع هزینه سفر کسر می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا متقاضیان باید همه این مبلغ را پرداخت کنند،تاکید کرد: آنچه متقاضیان فراخوان شده سفر حج می پردازند ما به التفاوت هزینه نهایی مندرج در فیش ثبت نام است.

آزاد در خصوص ثبت نام نهایی نیز گفت: تمام کسانی که در طول یک ماه گذشته در بانک ملی با واریز وجه، ثبت نام اولیه را انجام داده اند، از امروز می توانند کاروان مورد نظر خود را که در سایت سازمان و مدیریت های انسانی سازمان حج و زیارت قابل دسترسی است انتخاب کنند.

به گفته وی، متقاضیان باید از روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت به مدت ۵ روز با مراجعه به سایت سازمان حج مراجعه و یا به دفاتر خدمات زیارتی ثبت نام خود در کاروان مورد نظر را نهایی کنند.

امسال ۸۶ هزار و ۵۰۰ زائر ایرانی برای انجام مناسک حج راهی عربستان خواهند شد که قرار است اولین کاروان در اویل مرداد ماه جاری اعزام شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه