عضو شورای اسلامی شهر رشت:

روزهای اتمام فعالیت شوراست و هنوز اولویت این شهر بازگشایی معابر است

عضو شورای شهر رشت گفت: ما مشکل آسفالت داریم مشکل ترافیک داریم، نه اجرای پل طبیعت، نه اجرای آبنمای بوستان ملت.

روزهای اتمام فعالیت شوراست و هنوز اولویت این شهر بازگشایی معابر است

به گزارش ۸دی به نقل از پرنیان گیل، محمود باقری  خطیبانی، در یکصدو هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر رشت و در نطق پیش از دستور جلسه، به مصاحبه اخیر مدیر مالی شهرداری در مورد علت تاخیر در پرداخت حقوق اظهار کرد: چندین ماه است پرسنل خدمات شهری معوقه حقوق دارند. آن وقت مدیر مالی شهرداری در رسانه ها مصاحبه می کند، به دلیل عدم ابلاغ بودجه از سوی شورای شهر حقوق پرداخت نشده است!

عضو شورا با بیان اینکه شهرداری برای ۳میلیارد تومان حقوق خدمات شهری شرکتها شهرداری که پرداخت نشده، لایحه  به شورا می دهد تا از بانک شهر وام بگیرد گفت: شهرداری ماه هاست پول ندارد تا حقوق کارکنان خود را بپردازد.

وی عنوان کرد: تا آخرین روز ما عضو شورا هستیم. برخی سایتها می نویسند که اعضای شورا برای آخرین لحظه از ماده ۱۶ پول هزینه می کنند. و مردم در شهرداری و کارپردازی برای دریافت کمک مالی با امضای اعضای شورا صف کشیده اند. انتظار دارم هیات رئیسه پیگیر این موضوع باشد.

باقری در مورد عدم بازگشایی خیابانهایی که طی این ۴سال مد نظر اعضای شورا بوده گفت: روزهای اتمام  فعالیت شوراست و لازم است حداقل محور امام علی باز شود.

وی در مورد صعود تیم سپیدرود هم اظهار کرد: صعود این تیم مدیون مربی خوب و تماشاگران این تیم است. دکتر نوبخت و استاندار با  این تیم عکس می گیرند و می گویند یار دوزادهم! اما استاندار تاکنون یک ریال به این تیم کمک نکرده است.

باقری تاکید کرد: از استاندار می خواهم اینقدر برای پرداخت کمک مالی به سپیدرود به شهرداری  فشار نیاورند. ما برای پرداخت حقوق هم مشکل داریم.

عضو شورا به وضعیت بقرنج ترافیک شهر اعتراض نمود و گفت: با بسته شدن خیابانها وضعیت تاکسی داران وخیم تر شده است.

وی ادامه داد: ما مشکل آسفالت داریم مشکل ترافیک داریم، نه اجرای پل طبیعت، نه اجرای آبنمای بوستان ملت. اولویت این شهر بازگشایی معابر است تا ترافیک کاهش یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه