معاون توسعه مديريت و منابع سازمان حج و زیارت:

حداقل و حداکثر هزینه تشرف به حج اعلام شد+ لیست کاروانها

محمد آزاد گفت: امروز اسامی مدیران کاروانها، با نوع، درجه و هزینه سفر در هر یک از درجات از طریق مدیریت حج و زیارت اعلام می شود.

حداقل و حداکثر هزینه تشرف به حج اعلام شد+ لیست کاروانها
به گزارش ۸دی به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت، گفت: امروز اسامی مدیران کاروانها، با نوع، درجه و هزینه سفر در هر یک از درجات از طریق مدیریت حج و زیارت استان ها اعلام می شود.
وی تأکید کرد: مبالغ اعلام شده، هزینه تمام شده سفر است، اما با این حال با مساعدت بانک ملی مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان نیز صرفا برای ودیعه گذاران در سال های قبل، در هنگام واریز نهایی از مجموع هزینه سفر کسر می شود. به این ترتیب و با احتساب کسر مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مساعدت بانک ملی، هزینه بالاترین درجه کاروان حدود ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و پایین ترین درجه مبلغ ۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا متقاضیان باید همه این مبلغ را پرداخت کنند، تأکید کرد: آنچه متقاضیان فراخوان شده سفر حج می پردازند مابه التفاوت هزینه نهایی مندرج در فیش ثبت نام با کسر مبلغ یک میلیون تومان ودیعه اولیه، سود ودیعه در طول سالهای گذشته و مبلغ یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان مساعدت بانک ملی است.
 آزاد در خصوص ثبت نام نهایی، گفت: تمام کسانی که در طول یک ماه گذشته در بانک ملی با واریز وجه، ثبت نام اولیه کرده اند، از امروز می توانند کاروان مورد نظر خود را که در سایت سازمان و مدیریت های انسانی سازمان حج و زیارت قابل دسترسی است انتخاب کنند و از روز یکشنبه  ۲۴ اردیبهشت به مدت ۵ روز باید با مراجعه  به سایت سازمان حج یا به دفاتر خدمات زیارتی ثبت نام خود در کاروان مورد نظر را نهایی کنند.
* لیستکاروانهای حج تمتع سال ١٣٩۶و گروه های قیمتی آنها را از اینجا ببینید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه