شهردار رشت:

برنامه ۳ تا ۵ ساله برای آسیایی شدن سپیدرود رشت داریم

شهرداری برنامه‌ی مدونی را توسط سازمان ورزشی شهرداری دارد پیگیری می‌کند تا انشاءالله ورزش‌ محلات و ورزش‌های هماهنگی برای استعدادیابی و اتصال آن به تیم‌ها در حوزه قهرمانی در بخش‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال بانوان اتفاق بیفتد

برنامه ۳ تا ۵ ساله برای آسیایی شدن سپیدرود رشت داریم

به گزارش ۸دی به نقل از رشت رویایی، مراسم جشن صعود سپیدرود در حضور شهردار رشت، اعضای شورا، کادر و بازیکنان تیم سپیدرود و استقبال پرشور هواداران در سالن ورزشی آتشنشانی برگزار شد.

یک برنامه‌ی ۳ تا ۵ ساله سپیدرود آسیایی

شهردار رشت در میان تشویق پر شور هواداران در حالی که شعار «شهردار با تعصب» به روی سن رفت. دکتر ثابت‌قدم در ابتدا با اشاره موضوع مربوط به سپیدرود یک موضوع فراتر از یک تیم فوتبال و باشگاه‌داری است، گفت:موضوع سپیدرود موضوع هویت شهر رشت است که در اصول ما جاری است. شاید این هویت در خیلی از حوزه‌های ما جاری نباشد اما نگاه شخص بنده به سپیدرود همان نگاهی است که در بحث ثبت رشت در یونسکو در زمینه خوراکشناسی داشتم. اعتقاد داشتم که هویت شهر رشت را باید در زمینه‌‌هایی که فعالیت کرده و در تاریخ آن ثبت است، استفاده کنیم و آن محلی کنیم که افراد رشت را ببینند، برای رشت احترام قائل شوند و برای شهر رشت به احترام کلاه از سر بردارند و تماشاگران برای رشتی بودن خود افتخار کنند.

ثابت‌قدم افزود: یکی از موضوعات دیگری که باید به آن توجه کنیم، موضوع هنر به ویژه هنرهای نمایشی و تئاتر است؛ موضوع دیگری که ما قطعاً  باید در سطح شهر رشت روی آن سرمایه‌گذاری ویژه‌ای داشته باشیم.

او افزود: در اینجا از اعضای محترم شورای شهر، سرکار خانم شیرزاد، آقای روزان، آقای کارگرنیا، آقای نیکومنش، آقای حاجی‌پور، مهندس رسولی و علوی که در جمع ما بودند و توانستند به دفعات با خلوص نیت به این تیم کمک کنند. این بسیار مهم است که دلیل کمک را ما بدانیم، اینکه مبنای این کمک چه بوده، آیا هدف اهداف عمومی است یا اهداف دیگری که خیلی از شما بهتر از بنده می‌دانید.

ثابت‌قدم ادامه داد: از بخش خصوص باید تشکر کرد که زحمات زیادی برای این تیم کشیدند زیرا در لیگ پایین‌تر شرایط سخت‌تر بود و اگر صعود به لیگ یک رخ نمی‌داد امروز نمی‌توانستیم صعود به لیگ برتر را جشن بگیریم.

شهردار با تشکر از مدیرکل ورزش و جوان در خصوص خرید تیم سپیدرود تصریح کرد: با لایحه‌ای که خدمت شورای اسلامی شهر ارائه خواهیم کرد، موضوع خرید تیم را دوباره مطرح خواهیم کرد. امیدواریم که این دفعه موضوع خرید به نوعی حل و فصل شود و ما بتوانیم با کمک دائمی در کنار این تیم باشیم. مطالبات گذشته بر اساس توافق قبلی‌ که ما داشتیم که مبنای ما در توافق قبلی بوده، مورد نظر قرار می‌گیرد.

او با اشاره به ادامه‌ی مسیر گفت: شهرداری برنامه‌ی مدونی را توسط سازمان ورزشی شهرداری دارد پیگیری می‌کند تا انشاءالله ورزش‌ محلات و ورزش‌های هماهنگی برای استعدادیابی و اتصال آن به تیم‌ها در حوزه قهرمانی در بخش‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال بانوان اتفاق بیفتد. تا انشاءالله اگر این اتفاق بیفتد ما بتوانیم در یک برنامه‌ی ۳ تا ۵ ساله سپیدرود آسیایی را برای شهر رشت به همراه داشته باشیم.

ثابت قدم با اشاره به صعود سپیدرود گفت: در صعود سپیدرود بخش‌های زیادی نقش داشتند. جای بخش خصوصی در این مراسم واقعاً خالی است. به نظر بنده آنچه بیشتر از کمک‌های شهرداری ارزشمند بود، کمک‌های آقای هدایتی و خلیل‌زاده بود. چون آنها ازجیب هزینه کردند و هرکسی نمی‌تواند این از خودگذشتگی را داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه