نگاهی به ساخته منیر قیدی؛

“ویلایی‌ها”؛ فیلمی که هنوز اکران نشده با استقبال مواجه شد

“ویلایی‌ها” ساخته منیر قیدی با استقبال مخاطبان در مرحله پیش‌فروش بلیت مواجه شد و پیش‌بینی فروش میلیاردی برای آن وجود دارد.

“ویلایی‌ها”؛ فیلمی که هنوز اکران نشده با استقبال مواجه شد

به گزارش ۸دی، به نقل از «فرهنگ نیوز»؛ فیلم «ویلایی‌ها» اولین ساخته منیر قیدی و تهیه کنندگی سعید ملکان که توانست در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نظر بسیاری از اهالی سینما، منتقدان و رسانه ها را به خود جلب کند؛ از امروز ۲۰ اردیبهشت ماه در ۱۳ سینما و پردیس سینمایی در تهران، اصفهان و مشهد روی پرده خواهد رفت.

پیش فروش بلیت «ویلایی ها» از ۱۶ اردیبهشت ماه در دو پردیس سینمایی کوروش و مگامال آغاز شد؛ با استقبال نسبتا خوبی از سوی مخاطبان روبه رو شد و در حال حاضر شهرهایی همچون همدان، تبریز و بوشهر نیز متقاضی اکران این فیلم هستند و از شنبه هفته آینده اکران «ویلایی ها» در این شهرها هم آغاز خواهد شد.

در حالی که تنها پردیس سینمایی چهارباغ در اصفهان و پردیس سینمایی هویزه مشهد به اکران «ویلایی ها» اختصاص داده شده، ولی به گفته احمد مختاری، مدیر پخش موسسه هدایت فیلم در هفته آینده به تعداد سالن های سینمایی در شهرستان ها اضافه خواهد شد؛ همچنین تعداد سینماهای اکران کننده این فیلم در تهران از ۱۱ سینما افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

به گفته مختاری، بر اساس آماری که سینماها در خصوص پیش فروش بلیت «ویلایی ها» ارائه کرده اند، پیش بینی فروش فوق العاده ای برای فیلم می رود.

طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی، امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، سوگل و سوگند بارانی و آوین منصوری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«ویلایی ها» درباره زندگی همسران فرماندهان جنگ است و قصه آن در سال های ۶٢ و ۶٣ روایت می شود. موضوعی که تاکنون سینمای ایران کمتر به آن پرداخته است. نکته جالب درباره این فیلم آن است که «ویلایی‌ها» خانه‌های سازمانی است که محل زندگی فرماندهان جنگ بوده و کماکان وجود خارجی دارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه