شکری در تذکر شفاهی:

عدم دریافت حقوق چندماهه کارگران شرکت صنایع چوب اسالم/ عدالت در توزیع اعتبارات رعایت نمی‌شود

نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی از عدم دریافت حقوق چندماهه کارگران شرکت صنایع چوب اسالم خبر داد.

عدم دریافت حقوق چندماهه کارگران شرکت صنایع چوب اسالم/ عدالت در توزیع اعتبارات رعایت نمی‌شود

به گزارش ۸دی به نقل از خانه ملت، محمود شکری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا عدالت در توزیع و تخصیص اعتبارات را رعایت نمی کنید، چرا که اکنون ده ها پروژه تعطیل شده است.

نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معاون برنامه و بودجه شما می گوید ۴۳ هزار میلیارد تومان صرف هزینه های عمرانی شده است و برای اتمام این پروژه های عمرانی تخصیص یافته است، حال اگر چنین صحبتی درست است چرا بیش از ۹۰ درصد پروژه ها در سال ۹۵ تعطیل شده است.

وی یادآور شد: چرا رئیس جمهور مصوبات مجلس را اجرا نمی کند، باید به این وضعیت رسیدگی شود. آقای رئیس جمهور؛ چرا از روسای خود سوال نمی کنید که چرا کارگران شرکت صنایع چوب اسالم بیش از ۵ ماه است حقوق نگرفته اند؟

شکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چرا بیمه خسارت کشاورزان پرداخت نشده است در حالی که محصولات آنها از بین رفته است؟

وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور؛ چرا زمانی که بخشدار شما دانش آموزی را مقابل چشم مردم کتک زد، گریه نکردید؟ چرا زمانی که مردم پول تهیه حتی نان را هم ندارند، گریه نمی کنید؟ چرا زمانی که جوانان به جهت بیکاری، زندگی شان مختلف شده و طلاق می گیرند، گریه نمی کنید؟ به نظر می رسد اینها نوعی عوام فریبی است./

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه