در اعتراض به تأیید صلاحیت های فله‌ای صورت می گیرد؛

انصراف دهها نفری کاندیدای شورای شهر لاهیجان!

دهها نفر از کاندیدای انتخاباتی شورای شهر لاهیجان به علت تایید صلاحیت فله‌ای داوطلبان قصد انصراف از ادامه حضور در انتخابات را دارند.

انصراف دهها نفری کاندیدای شورای شهر لاهیجان!

به گزارش ۸دی به نقل از «لاهیجان»، شنیده های انتخاباتی حاکی از آن است که ده ها نفر از نامزدهای حضور در انتخابات شورای شهر لاهیجان در اعتراض به تاییدصلاحیت برخی از کاندیدا توسط هیئت نظارت استان گیلان و استعفای دسته جمعی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان لاهیجان، قصد انصراف از ادامه حضور در انتخابات شورای شهر لاهیجان را دارند.

یک منبع آگاه دقایقی قبل در این رابطه به خبرنگار «لاهیجان» گفت: پس از استعفای دسته جمعی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر لاهیجان که دلیل آن را تایید صلاحیت برخی داوطلبان دارای پرونده قضایی عنوان کردند و البته واکنشی نیز از سوی مسئولین شهرستانی و استانی در این زمینه صورت نگرفت، دهها نفر از کاندیدای شورای شهر طبق هماهنگی های به عمل آمده و بررسی شرایط غیرقابل قبول به وجود آمده، قصد انصراف از ادامه حضور در انتخابات شورای شهر لاهیجان را دارند.

به گزارش «لاهیجان»، انصراف گروهی ده ها نفری کاندیدای انتخابات شورای شهر لاهیجان، در تاریخ انتخابات گیلان و کشور کم سابقه خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه