آمریکایی ها می دانند که اگر به جمهوری اسلامی حمله کنند چیزی جز شکست نصیبشان نمی شود

مسئول اطلاعات نیروی زمینی سپاه گفت: آمریکایی ها در معاملات خود به این نتیجه رسیدند که اگر به جمهوری اسلامی حمله کنند چیزی جز شکست نصیبشان نخواهد شد

آمریکایی ها می دانند که اگر به جمهوری اسلامی حمله کنند چیزی جز شکست نصیبشان نمی شود
به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، محمدصالح اسدی در نهمین یادواره شهدای عاشورایی اطلاعات عملیات گیلان در مهدیه رشت، با اشاره به ۹۶ شهید اطلاعات عملیات خطه ولایت خیز گیلان اظهار کرد:در سال های سخت دفاع مقدس نیروهای اطلاعات عملیات با همه وجود و با آگاهی کامل پا در مسیر شهادت نهادند.
وی نگاه به سبک زندگی شهدا را مورد تاکید قرارداد و گفت: این نیروهای مخلص و شجاع در پایان زندگی خود با شهادت الگوی برتر زندگی خود را امضا کردند.
مسئول اطلاعات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت را یکی از عوامل پیروزی در دفاع مقدس دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس هر رزمنده ای دلیل حضور خود را در میدان جنگ فرمان رهبری بیان می کرد.
سردار اسدی با اشاره به حادثه۱۱ سپتامبر و حمله به افغانستان گفت: امریکا پس جمگ افغانستان بین حمله به ایران و عراق مردد بودند.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها در معاملات خود به این نتیجه رسیدند که اگر به جمهوری اسلامی حمله کنند چیزی جز شکست نصیبشان نخواهد شد افزود: امروز استکبار با تفکر به زانو در آوردن جمهوری اسلامی، بر فشار خود علیه ایران می افزاید.
وی افزود: ملت ایران برای رسیدن به رفاه ذلت و خواری را قبول نمی‌کند و تن دادن به ذلت در قاموس ایرانیان وجود ندارد.
مسئول اطلاعات نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه در جمهوری اسلامی علی رغم فشارها و انتقادهای داخلی کسی نیست که بخواهد در مقابل امریکا سر تعظیم فرود آورد گفت: امروز دشمن به دنبال مشوش کردن افکار عمومی است.
سردار اسدی  با تاکید بر ناکامی دشمنان با استفاده از فشارهای خارجی گفت: امروز دشمن باهدف  تفرقه افکنی در بین ما برنامه های خود را تنظیم می کند.
وی با تاکید بر اینکه در دفاع از ارزشها جناح و گروه معنا ندارد بیان کرد: ورود دشمن به خانه ها به وسیله اینترنت و شبکه های ماهواره ای زنگ خطر بزرگی است که باید به آن توجه شود.

معاون  اطلاعات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصریح بر اینکه در دوران دفاع مقدس دشمن مشخص بود گفت: امروز جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی حجیم تر و پیچیده تر از همیشه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه