نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل:

کسانی که باید رد صلاحیت می شدند، تایید صلاحیت شدند

نماینده لاهیجان گفت: متاسفانه در برخی موارد دیدیم کسانی تایید صلاحیت شدند که شایستگی رد صلاحیت را داشتند.

کسانی که باید رد صلاحیت می شدند، تایید صلاحیت شدند

به گزارش ۸دی، ذبیح الله نیکفر در گفتگو با گیلانستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور ملت پای صندوق های رای، دشمنان این نظام و مردم را نا امید می کند.

وی با اشاره به مناظره کاندیداها افزود: این مناظره ها برای بیان دیدگاه های کاندیداها لازم است و مردم مستقیما دیدگاه ها را می بینند و می شنوند و نحوه برخورد با سوالاتی که مطرح میشود و پاسخ هایی را که میدهند بر تصمیم گیری مردم موثر است.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با اشاره به حواشی تایید صلاحیت برخی از نامزدهای مسئله دار در انتخابات شوراها خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی موارد دیدیم که در تایید صلاحیت ها درست برخورد نشد و کسانی تایید صلاحیت شدند که شایستگی رد صلاحیت را داشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه مراجع ۴ گانه اطلاعات لازم و کافی را در اختیار قرار ندادند و در سایه سکوت این مراجع، باعث شد عده ای که صلاحیت نداشتند، تایید صلاحیت شوند. برای اینکه مردم در انتخاب های خود بهترین را برگزینند، باید در صلاحیت افراد تجدید نظر شود.

نیکفر در مورد صندق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: متاسفانه صندوق ذخیره فرهنگیان در دست افرادی قرار گرفت که حق فرهنگیان را ضایع کردند. این سرمایه ها می توانست در تولید و اشتغال به کار گرفته شود تا در اقتصاد فرهنگیان و آموزش و پرورش موثر باشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل همچنین افزود: هر وقت با اینگونه مسائل برخورد می شود، عده ای آن را سیاسی و جناحی قلمداد می کنند و از کنار این مسائل در حمایت خود فضایی ایجاد می کنند تا با مجرم برخورد نشود.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه