زاکانی، نماینده سابق تهران در رشت:

اگر نمیتوانید چرا انتظار دارید ملت بار دیگر به شما اعتماد کند؟

دکتر علیرضا در همایش نسل چهارمی ها در رشت اظهار داشت: امروز رقابتی بین کاندیداها آغاز شده است و آقای روحانی و جهانگیری باید گزارشی از عملکرد ۴ ساله خود به مردم بدهند.

اگر نمیتوانید چرا انتظار دارید ملت بار دیگر به شما اعتماد کند؟

به گزارش هشت دی، دکتر علیرضا زاکانی عصر امروز در همایش نسل چهارمی ها در رشت اظهار داشت: امروز رقابتی بین کاندیداها آغاز شده است و آقای روحانی و جهانگیری باید گزارشی از عملکرد ۴ ساله خود به مردم بدهند.
وی تصریح کرد: به نظر میرسد آقای روحانی علاقه ندارد پیرامون عملکرد خود صحبت کند و با وعده و وعیدهای مکرر صحبت می کند.
وی افزود: به لطف خدا این دولت نخستین دولت چهارساله پس از انقلاب خواهد بود و آن هم به دلیل عملکرد نا صواب همین دوات است.
زاکانی با اشاره به تعطیلی ۶۰ درصد از کارخانه ها  افزود: ضریب اشتغال آنقدر پایین است که نرخ بیکاری با هفته ای یک ساعت توسط مرکز آمار اعلام شده است و بیش از ۶ ونیم میلیون بیکار از سوی مرکز آمار اعلام می شود  و عمده ی آنها تعلق به نسل سوم و چهارم دارد.
وی با بیان اینکه دولت محترم به صراحت اعلام می کند که نمی تواند مشکل بیکاری را حل کند یادآور شد:  اگر نمیتوانید چرا انتظار دارید ملت بار دیگر به شما اعتماد کند؟
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اذعان کرد: دولت نباید ملت و جوانان را معطل کند، دولت فعلی علاقه دارد ژست آزادی خواهی به خود بگیرد.
وی با اشاره به اینکه مروری بر کارنامه رییس جمهور نشان می دهد که امنیتی ترین کابینه مربوط به این دولت است افزود:  آزادی از این دولت فرار می کند، استبداد گرایی که مخالفین را به جهنم حواله می دهد نمی تواند مدعی آزادی در کشور باشد.
زاکانی ستقلال سیاسی کشور را در دولت یازدهم مخدوش شده خواند و مطرح کرد: این دولت در سابقه خود نشان داد مصالح انقلابی را در نظر نمی گیرد و کسی که نمی تواند معامله خوبی در مذاکرات انجام بدهد و برای وصول حداقل ها خود را درمانده می بینید نمی تواند مورد اعتماد مجدد باشد
وی با اشاره به  دستان خالی این دولت در سیاست خارجی افزود: در برخورد با فساد در کشور در شعار سبقت را از همگان ربوده و در عمل برای خود خط قرمز قایل است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور با بیان اینکه اطرافیان مدعی این دولت امروز پرونده‌های مفتوح دارند  گفت: چرا هنوز پای اینها در دولت باز است ؟ شرایط به سمت و سویی رفته است که امروز افرادی با دستهای خالی دیروز صاحب میلیاردها پول هستند!
زاکانی افزود: بحمدلله مردم ایران در نظر دارند در ۲۹ اردیبهشت پرونده ی این موشهای در انبار را ببندند، امروز ۹۴۷ هزار معلم در شرایط سخت کار می کنند، اما کسانی در زندان هستند که ۸۰۰ میلیارد از فرهنگیان ربوده اند و پاسخگو نیستند.
وی با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر رای دادن به کسانی که طعم.فقر را چشیده اند اظهار کرد: این دولت در مقابل بیگانگان لرزش و سستی به خرج می دهد اما به مردم خودش حرف نادرست تحویل می دهد دیگر نمیتوان انتظار داشت چنین دولتی سرمایه های کشور را به باد دهد.
وی خاطر نشان کرد: نباید بگذاریم عده‌ای میراث گذشتگان ما را با خودخواهی به فنا دهند، باید این میراث را بهتر به آیندگان تحویل دهیم.
زاکانی هنر دولت فعلی آیه یاس خواندن دانست و تصریح کرد: دولت با اختلاف افکنی نمی تواند داعیه دار اداره کشور شود، دولتی که داعیه ی دولت صد درصدی دارد به چه حقی اقوام را در مقابل هم قرار می دهد و شیعیان را در مقابل اهل تسنن قرارمی دهد.
وی با بیان اینکه این دولت مخالفین خود را به جهنم حواله می دهد گفت: آقای روحانی و کابینه اش با حرف های نادرست مسئولین کشور را در مقابل هم می گذارند، شما که نمیتوانید ادامه ی مسیر را اداره کنید بهتر است خودتان دولت را رها کنید اما شما گرفتار دنیا هستید و دل در گرو قدرت دارید اما به فضل الهی همت جوانان پرونده ۴ ساله دولت را مختومه اعلام خواهد کرد و در آینده  شاهد دولتی با برنامه و خدمت گزار جای دولت شعار و وعده خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه