عظمتی در افتتاحیه ستاد مردمی قالیباف در سیاهکل:

قالیباف و رئیسی هر دو با تجربه هستند/ نظرسنجی به سمت هرکدام باشد از او حمایت می کنیم

عظمتی گفت: قالیباف و رئیسی دو کاندیدای اصولگراها در انتخابات دوازدهم هستند که هر دوی آنها ولایی و با تجربه می باشند.

قالیباف و رئیسی هر دو با تجربه هستند/ نظرسنجی به سمت هرکدام باشد از او حمایت می کنیم

به گزارش ۸دی به نقل از درسیاهکل، سیدولی الله عظمتی در مراسم افتتاح ستاد مردمی قالیباف در سیاهکل، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهار داشت: یکی از مهمترین عرصه های سیاسی که با مشارکت حداکثری مردم انجام می شود انتخابات ریاست جمهوری می باشد.
وی با بیان اینکه در کشور ما آزادی و دموکراسی حاکم است، افزود: برعکس کشورهای مدعی آزادی؛ در جمهوری اسلامی ایران؛ رئیس جمهور، نماینده مجلس، شوراها و حتی رهبر کشور با رأی مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می شوند.
رئیس ستاد مردمی قالیباف در گیلان با انتقاد از عملکرد دولت، گفت: دولت باید در اشتغال و تولید قدم بردارد. دولت در طول این چهار چه عملکردی در معیشت، اشتغال، تولید و سیاست کشور داشته؟ چرا کارگران و معدنچیان می بایست در حضور رئیس جمهور شعار بدهند؟ این ضعف و عدم مدیریت دولت را نشان می دهد.

سیاهکل (۱۱)

عظمتی یادآور شد: در یارانه ها کشور را دوا پرور می نامند. هیچ دولتی نیازمندی های مردم را صد در صد افزایش نداده است و جرأت چنین کاری را نداشته، اما در دولت یازدهم کنتور برق از ۲۵۰ هزار تومان به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، تلفن ثابت از ۵۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان و قیمت کنتور آب نیز چند برابر شده است.
وی با اشاره به فعالیت های انتخاباتی، تصریح کرد: در مناظره ها شاخص ها، معیارها و برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری مشخص می شوند.
رئیس ستاد مردمی قالیباف در گیلان خاطرنشان کرد: به جرأت می توان گفت که قالیباف یکی از افراد مدیر و فردی اجرایی است که حضور وی در بخش های مختلف و ۱۰ سال شهردار کلان شهر تهران این گفته را به اثبات می رساند.
عظمتی با بیان اینکه خوشبختانه امروز وحدت خوبی در اصولگراها ایجاد شده است و باید از این فرصت استفاده کرد، گفت: قالیباف و رئیسی دو کاندیدای اصولگراها در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم هستند که هر دوی آنها ولایی و با تجربه می باشند.
وی افزود: پس از نظرسنجی هر کدام از این دو کاندیدا رأی و مقبولیت بیشتری داشته باشند؛ همان در عرصه انتخابات باقی می ماند. ما در ستاد قالیباف و اعضای ستاد رئیسی نیز برای همان شخص فعالیت خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار درسیاهکل، ستاد مردمی قالیباف در ابتدای ورودی خیابان شهدای سیاهکل افتتاح شد. برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه