از سوی هیأت نظارت شوراهای گیلان؛

تعدادی از اصحاب فتنه گیلان رد صلاحیت شدند / همچنان برخی مفسدان اخلاقی و مالی در لیست تأیید شده‌ها

هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای گیلان تعدادی از اصحاب فتنه داوطلب شورای شهر رشت را رد صلاحیت کرد.

تعدادی از اصحاب فتنه گیلان رد صلاحیت شدند / همچنان برخی مفسدان اخلاقی و مالی در لیست تأیید شده‌ها

یک منابع آگاه در گفتگو با ۸دی ضمن اعلام خبر رد صلاحیت برخی اصحاف فتنه برای انتخابات شورای شهر رشت اظهار داشت: در اعلام نظر نهایی توسط هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر استان گیلان، اغلب حامیان و اصحاب فتنه ی سال ۸۸ در گیلان از جمله ا.ر.ن ، س.خ ، س.م و … رد صلاحیت شده اند و اجازه حضور بعنوان نامزد شورای شهر به آنها داده نشده است.

وی افزود: هنوز کماکان افرادی در بین تأیید صلاحیت شدگان به چشم میخورد که توسط مراجع چهارگانه، سوابق تیره‌ی اخلاقی، مالی و سیاسی آنها به هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر استان اعلام شده بود.

شایان ذکر است که نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته نسبت به تأیید صلاحیت این افراد اعتراض کرده بود.

همچنین پنجشنبه‌ی گذشته تعداد زیادی از خانواده های شهدا و نیروهای ارزشی شهر رشت در گلزار شهدای این شهر اجتماع کرده و به تأیید صلاحیت فله ای مفسدان اخلاقی و مالی اعتراض کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
اگر به واقع اهل فساد و فتنه گری باشند که مردم به آن ها رای نمی دهند و نیازی به رد صلاحیت نیست،کسانی رد صلاحیت می شود که مردم قبولیشان دارند و ایشان را بر می گزینند،اما شورای نگهبان نظرش به دیگریست و نمی خواهد آن ها انتخاب شوند
علیپور
درنهايت به همه تایید دادند ..!!! حساب شده و با برنامه ریزی مرحله به مرحله به فتنه گران و افراد بد سابقه اجازه حضور در انتخابات دادند و متاسفانه نیروهای ارزشی و نهاد های نظارتی عکس العمل مناسب و قاطعی نشان ندادند بعد از این سستی و بی عملی هر گونه اعتراض یا برخوردی واقعا مضحک خواهد بود چون در زمانی که لازم بود اقدام محکم و اثرگذاری انجام ندادند شرم آوره کسی که نامه جام زهر برای رهبرانقلاب نوشته تایید شده و مسوولان بسیجی صدایی ازشون در نمیاد
در حاشیه