نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال:

از ۱۴۰ هزار جوان گیلانی بیکار ۴۰۰ نفر را غیرقانونی استخدام کردند/ نوبخت دروغگوی دولت است نه سخنگوی دولت

نماینده مردم تالش با انتقاد از زیاده خواهی برخی مدیران استانی و خوش گذرانی در ساحل گیسوم گفت: گیسوم به حیات خلوت استاندار و وزرا تبدیل شده است

از ۱۴۰ هزار جوان گیلانی بیکار ۴۰۰ نفر را غیرقانونی استخدام کردند/ نوبخت دروغگوی دولت است نه سخنگوی دولت

به گزارش ۸دی، محمود شکری در مراسم افتتاح ستاد مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در تالش با اشاره به دیدار های خود با حجت الاسلام رئیسی گفت: من در چند دیداری که با ایشان داشتم از ایشان برای حضور در انتخابات درخواست کرده بودم.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی ما «نمی توانیم» نداریم بلکه «ما می توانیم» افزود: ملت به کسی دِین ندارد و این ملت بزرگ که جوانان رشیدش را داده است فقط به خدا دین دارد به احدی مدیون نیست. مردم نه به شکری و نه روحانی مدیون نیستند.

نماینده تالش بزرگ ادامه داد: هر کس از رای مردم سوء استفاده کند قطعا ملت پاسخش را خواهند داد.

وی افزود: می‌گویند نمی‌شود اشتغال ایجاد کرد و ایجاد شغل را تبدیل به یک بت و دیو و رستم کرده اند و می گویند نمی شود. به والله می شود اشتغال ایجاد کرد. من امروز  در جلسه فرمانداری گفتم میخواهم در گیسوم سرمایه گذاری کنم و اشتغال ایجاد کنم و سرمایه گذاری اینجایی و اهل سیاست هم نیست اما اجازه نمی دهند. چرا؟

وی در ادامه با انتقاد از زیاده خواهی برخی مدیران استانی و خوش گذرانی در ساحل گیسوم گفت: گیسوم به حیات خلوت استاندار و وزرا تبدیل شده است، وزیر و استاندار می‌آیند میخورند و کوفت می‌کنند و می‌روند اما گیسوم را به سرمایه گذار نمی دهند تا برای ۲ هزار نفر اشتغال ایجاد شود بلکه دست عده ای مسول است، آمده اند یک طناب بسته اند و میلیاردی پول در می‌آورند و باید به بازرسی در این مورد پاسخ بدهند.

شکری افزود: آقایون، برادران و خواهران عزیز! من ۵ سال است می‌گویم قانون منابع طبیعی برای سیستان و بلوچستان، چالوس اصفهان و تالش یکی است و باید یکسان اجرا شود. چرا خانه های مردم تالش را در ییلاقات تخریب می کنید.

وی ادامه داد: آقای فرماندار بومی! در  دوران تو خانه‌ی مردم را خراب کردند و و شما در اتاق خودت و دفترت نشسته و به فکر کاسبی خودت بودید و با آن  فلان شخص آمدید و ثروت گیسوم را برای خودتان کاسبی کردید و طناب را بستید و پول گرفتید. از هر ماشین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هزار پول گرفتید. این پول میلیاردی می‌شود این پول‌ها را چکار کرده اید؟ الان باید به دیوان محاسبات، بازرسی کل کشور و به این جوانان بیکار پاسخگو باشید.

نماینده مردم تالش بزرگ تأکید کرد: گیسوم جایگاه ملت است نه برای چند نفر محدود و آقای وزیر خلوتگاه شود و بعد مردم اینجا از گرسنگی بمیرند. برخی نان شب ندارند. بیایید پیام هایی را که  جوانان بیکار برایم فرستاده اند را نشانتان بدهم که حتی نان شب هم ندارند. بعد می‌گوید چرا جوانان ازدواج نمی کنند و طلاق در جامعه زیاد است. تو نان شب از دستش گرفتی. خدا از دست شما بگیرد

وی افزود: به ملت به نام امام و شهدا خیانت کردید. آقای روحانی! وقتی نمی توانستید دور و برت را جمع کنید چرا آمدید؟

نماینده مردم تالش ادامه داد: آقا! بی تقوایی، بی تدبیری، بی عدالتی به حدی است که ما نمی دانیم استاندار در استان گیلان چه کسی است. نجفی، کیوان محمدی  یا نوبخت؟ من باید بدانم تا بتوانم مطالبات مردم را از آن فرد پیگیری کنم. به استاندار می‌گویید می گوید کیوان محمدی. محمدی می‌گوید نوبخت و بعد نوبخت می‌گوید فلانی.

وی ادامه داد: به والله من مخالف دولت جمهوری اسلامی ایران نیستم. من مخالف دزدی ها و نا عدالتی ها هستم. از حدود ۱۴۰ هزار  جوان بیکار استان گیلان ۴۰۰ نفر را غیر قانونی و بصورت پنهانی و دزدکی استخدام کردند. از فک و فامیل های خودشان استخدام کردند. از استاندار، رئیس مجلس و از وزیر و رئیس جمهور سوال کردم  اما پاسخی ندادند. آقای رئیس جمهور! نه آزمونی برگزار شد نه چیزی نه اطلاعیه ای منتشر شد. اینها را جوانان از من می‌خواهند.

شکری افزود: مگر دولت متولی انتخابات نیست. چرا آقای فرماندار اجازه میدهد مدیرکل بیاد اینجا برای حمایت از کاندیدای خودش سخرانی کند، این کار غیرقانونی است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: به وزیر تعاون گفتم من را رئیس هیات مدیره چوکا و صنایع چوب اسالم بگذار و این کار را نکرد، گفتم آدم حسابی بفرستید تا کار کند، مدیر عاملی می فرستید که ماهی ۳۰ میلیون به برادر فلان شخص بدهد.

وی ادامه داد: نوبخت دو سال پیش گفت ۳۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال ۲۰۰۰ نفر به چوکا می‌دهم و تا الان خبری نیست، اسم نوبخت دروغگوی دولت و نه سخنگوی دولت گذاشته اند.

شکری ادامه داد: دهیاران را تهدید کرده اند که به روحانی رای بدهند.

نماینده مردم تالش بزرگ افزود: برخی تمام فامیل خودشان را بدون آزمون سر کار برده اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: رقیب بنده در انتخابات گذشته که می خواست نماینده شود اکنون از تخلف حمایت می کند و علیه من حرف می زند، این دزد نتوانست یک اداره را مدیریت کند و دزدی کرد.

وی خطاب به این فرد ادامه داد: شما میخواستید نماینده مردم و جوانان شوید؟ بروید اسناد و مدارک را پیام نور را بررسی کنید، آن زمان می گفتند چون رقیبت هست میگویم الان که نیست.

شکری با بیان اینکه فرماندار یکی از شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش به افرادی خاص در ییلاقات زمین داده است گفت: این فرماندار برای همین افراد خاص برق هم به مناطق ییلاقی برده است.

نماینده مردم تالش بزرگ خطاب به همین فرماندار گفت: آقای فرماندار! دولت باید برای مردم خانه درست کند نه در ییلاقات خانه افراد را خراب کند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
در سازمان صنعت معدن قرار است حدود 20 نفر را استخدام کنند. نیرو را معرفی می کنند و دارند با شرکت خدماتی که امسال در مناقصه برنده شده قرارداد می ببندند. تعدادی کار خود را در رشت و شهرستانها شروع کرده اند. پول آنها رو هم سازمان برنامه و بودجه تامین میکند. از این حیث حرف آقای شکری را تایید می کنیم. امیدورام دیوان محاسبات و بازرسی کل بزودی جلوی اینکار را بگیرند.
در حاشیه