رییس شورای مرکزی جمنا گیلان:

دولتمردان گیلانی به علت تخلف آشکار در حمایت از یک نامزد مشخص باید بازداشت شوند

اشکوری گفت: در راستای انتخابات ریاست جمهوری مسؤلان و دولت مردان گیلانی یک طرفه و برخلاف قانون رفتار می کنند.

دولتمردان گیلانی به علت تخلف آشکار در حمایت از یک نامزد مشخص باید بازداشت شوند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سید کاظم اشکوری در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با انتقاد از عملکرد مسئولان گیلانی در جریان انتخابات، اظهار کرد: شاهد رفتارهای ناشایست از دولت مردان گیلانی در بحث انتخابات هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه در راستای انتخابات ریاست جمهوری مسؤلان و دولت مردان گیلانی یک طرفه و برخلاف قانون رفتار می کنند و ادارات گیلان به کل تعطیل اند.
رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلابی گیلان با بیان اینکه به بهانه هفته معلم رأی اولی ها راجمع می کنند و به صراحت به نفع آقای روحانی تبلیغ می کنند، اضافه کرد: این رفتارها خلاف قانون است.

اشکوری با اشاره به اینکه برخی ها ثبت نام برای سهام عدالت را مطرح می کنند، تصریح کرد: این حرف ها دروغ است و واقعیت ندارد تا یک سال دیگر هم شاید نتوانند این پول ها را بدهند.

وی با بیان اینکه اینها علنا ستاد تشکیل می دهند و سخنرانی می کنند، اضافه کرد: گله دارم از هیأت نظارت بر انتخابات که چرا جلوی این خلاف های آشکار را نمی گیرد.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلابی گیلان با تأکید بر اینکه برخی دولتمردان گیلانی به علت تخلف آشکار در حمایت از یک نامزد مشخص باید بازداشت شوند، تصریح کرد: من به عنوان یک کارشناس که هفت دوره رییس هیأت نظارت بر انتخابات گیلان بودم این رفتارها را با وجود تحقیقات انجام شده تخلف می دانم.

اشکوری در خاتمه تأکید کرد: شورای نظارت بر انتخابات، نیروی انتظامی و دستگاه های ذیربط جلوی این تخلفات را بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
تیرداد
رای دادن به رئیسی و نتیجتا ریس جمهور شدن رئیسی مصداق بارز ارتجاع می باشد!؟
در حاشیه