حضور خانم‌ها با چادر ممنوع/ دستور رضاخانی در یکی از مراکز وابسته به وزارت ارشاد

در حالی که پوشش و حجاب در اسلام بسیار توصیه شده ‌است و سفارش بزرگان نظام بر رعایت حجاب اسلامی همواره وجود داشته ‌است یکی از مراکز وزارت ارشاد در اقدامی عجیب به کارمندان خود دستور داد بدون چادر در محل کار حاضر شوند.

حضور خانم‌ها با چادر ممنوع/ دستور رضاخانی در یکی از مراکز وابسته به وزارت ارشاد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، چندی قبل در زیر مجموعه وزارت ارشاد شاهد اقدامی عجیب بودیم که شاید اگر در یک کشور غیر اسلامی هم این عمل دیده می‌شد، بر خلاف مباحث آزادی بود.

چند وقت قبل خبر برگزار نشدن نمایشگاه‌های کتاب و مطبوعات و تاخیر‌های بدون دلیل آنها از یک طرف و بعد شنیدن اخباری مبنی بر رانت‌های میلیاردی در این وزارتخانه و مجوز توزیع آلبوم‌های برخی خوانندگان خبرهایی بودند که موجب تعجب و حیرت اقشار جامعه شد.

شاید کارت زرد مجلس هم در یک روز قبل از برگزار شدن گردهمایی هنرمندان به وزیر ارشاد به خاطر چنین رفتارهایی بود.

طبق خبرهایی که به ما رسید ماجرای وزارت ارشاد ادامه پیدا کرد تا به اینجا رسید که در یکی از موسسات زیر مجموعه وزارت ارشاد که فعالیت‌های هنری این ارگان را انجام می‌دهد آنگونه که کارمندان این سازمان می‌گویند، بعد از برگزاری مراسم تودیع و معارفه ریاست جدید، به کارمندان زن دستور داده شده است تا بدون چادر سر کار حاضر شوند و از لباس فرم استفاده کنند.

بی شک انتظاری که از وزارت ارشاد و نهادهای مرتبط با آن وجود دارد این است که این وزارتخانه خود باید ترویج و اشاعه‌کننده حجاب همراه با فرهنگ ناب اسلامی ابتدا در محیط سازمانی خود و بعد در سطح جامعه باشد نه اینکه به این شکل دستور برداشتن چادر را به کارمندان خود بدهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه