در اعترافی ناخواسته؛

وعده های عمل نشده دولت روحانی از زبان معاون استاندار گیلان/ از توافق بی نتیجه نوبخت تا بدهکاری به پیمانکاران

معاون استاندار تعدادی از وعده هایی را که در دوران روحانی قرار بود اجرایی شود را ذکر کرد و اعتراف کرد که این وعده ها تحقق نیافته است.

وعده های عمل نشده دولت روحانی از زبان معاون استاندار گیلان/ از توافق بی نتیجه نوبخت تا بدهکاری به پیمانکاران

به گزارش ۸دی، حجت شعبانپور عصر امروز (شنب) در جلسه مدیران آب و برق گیلان تعدادی از وعده هایی را که در دوران دولت روحانی قرار بود اجرایی شود را ذکر کرد و اعتراف کرد که این وعده ها تحقق نیافته است.

 به گزارش فارس، شعبانپور در این جلسه از گذشت زمان احداث سد شفارود خبر داد و گفت: به دلیل اینکه از لحاظ دریافت مجوز مسائل زیست‌محیطی در پیشرفت فیزیکی احداث سد شفارود عقب هستیم در آینده با مشکل مواجه می‌شویم.

وی، خواستار پیگیری تحقق فاینانس خارجی سد شفارود شد و بیان کرد: تاکنون از محل اعتباراتی که برای آب‌های مرزی اختصاص داده شده، ریالی به گیلان پرداخت نشده است در صورتی که این استان در ردیف استان‌های مرزی محسوب می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره خسارت بارش برف به سیم‌های برق در سال گذشته، خاطرنشان کرد: طبق توافق بین محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و با آرش کردی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر قرار شد از محل یارانه‌ها خسارت مذکور پرداخت شود اما این امر تحقق پیدا نکرده است.

شعبانپور متذکر شد: قرار بود ماهانه ۸۰ کیلومتر از سیم‌های برق گیلان بازسازی شود اما در اسفندماه سال گذشته تنها ۱۰ کیلومتر انجام شده و هزینه آن را به پیمانکاران بدهکار هستیم و نیاز است این اعتبارات اختصاص داده شود تا شرکت توزیع برق گیلان بتواند بازسازی خطوط را به اتمام برساند.

انتهای پیام/ذ

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه