نماینده مردم رشت در مجلس:

روحانی به‌جای پاسخگویی به عملکرد دولت به‌حاشیه می‌زند /جهانگیری بی ربط دم از مظلومیت اصلاح طلبان می زند

کوچکی نژاد گفت: متأسفانه کاندیداها به اصل نمی پردازند آن ها به جای رسیدگی به مشکلات اصلی مردم به حاشیه پردازی پرداختند.

روحانی به‌جای پاسخگویی به عملکرد دولت به‌حاشیه می‌زند /جهانگیری بی ربط دم از مظلومیت اصلاح طلبان می زند

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در مورد مناظره های کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: مناظره از جنبه های مختلف قابل بررسی است.

وی با بیان اینکه مردم به دقت مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را پیگیری می کنند، گفت: متأسفانه کاندیداها به اصل نمی پردازند آن ها به جای رسیدگی به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه و مشکلات اصلی مردم به حاشیه پردازی پرداختند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به این موضوع که مردم می خواهند از طریق مناظره ها بدانند کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در چه حوزه هایی بیشتر تخصص دارند، افزود: مردم از طریق مناظره ها می خواهند بدانند که کاندیداها چه نقدی بر وضع موجود دارند.

کوچکی نژاد افزود: رییس جمهور به جای اینکه پاسخگوی چهارسال عملکرد دولت خود باشد در مناظره در فضای دیگر عمل کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اسحاق جهانگیری تنها دم از مظلومیت اصلاح طلبان می زند که هیچ ربطی به موضوع نداشت و در جریان مناظره به فضای دیگری رفت.

کوچکی نژاد با اشاره به این نکته که برخی مسائل غیر واقعی از سوی برخی کاندیداها در جریان مناظره مطرح شد که چیز خوبی نیست، اظهار کرد: کاندیداها باید در چارجوب موضوع مناظره صحبت کنند و برنامه هایشان را مطرح کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه