ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در رودبار افتتاح شد

ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی باحضور رئیس ستاد انتخاباتی استان گیلان و جمعی از مردم رودبار در این شهرستان افتتاح شد.

ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در رودبار افتتاح شد

به گزارش ۸دی، به نقل از مهر، رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در گیلان در مراسم افتتاح دفتر انتخاباتی وی در شهرستان رودبار که غروب پنج شنبه برگزار شد، اظهار کرد:یکی از برکات نظام اسلامی ما این است که ارکان آن بر مبانی قرآنی وتفکر امام و مشارکت مردم بر اساس بصیرت و آگاهی  شکل گرفته و یک نظام  دموکراتیک است.

سیدعلی آقازاده در این مراسم که تا شامگاه پنج شنبه به طول انجامید، با اشاره به اینکه لایه مدیریتی نظام ما باید برای ترویج دین اسلام قرار گیرد افزود: مردم ما انقلاب اسلامی را تشکیل دادند و خواستار این هستند که یک مدیر باید در چارچوب مبانی اسلامی حرکت کند و در این راستا در تعیین سرنوشت خود حساس هستند.

وی تأکید کرد: بر اساس این مبانی، مسئولان و مدیران کشور نیز باید برای ترویج وتحقق دین اسلام  و آرمان های انقلاب تلاش کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در گیلان با بیان این موضوع که امروز اکثر خانواده های ما از بیکاری جوانان رنج می برند گفت:اگر امروز ما از خانواده ای سوال کنیم مشکل اصلی شما چیست؟ قطعا جوابش مشکل بیکاری جوان خود است چرا که در این راستا دولت به تعهد خود عمل نکرده است.

وی افزود: نظام ما در شرایطی شکل گرفته که حمایت از محرومان و نگاه به این قشر داشته است ولی متاسفانه بعضی دولت ها نسبت به این موضوع بی تفاوت بوده و با لبخند از کنارش رد شدند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در گیلان با اشاره به اینکه افراد اشرافی وخائن را به عنوان ذخیره نظام معرفی کردن خیانت به مردم است، تصریح کرد: یک دولت اول باید از حقوق مردم خود دفاع کند نه اینکه اشرافیت را در جامعه اسلامی رواج دهد و این خیانت به مردم است.

آقازاده ادامه داد: حمایت دولت از نجومی بگیران و معرفی آنان به عنوان ذخیره نظام توهین به مردم است و نشان دهنده نفوذ یک فرهنگ غربی واشرافی در بدنه نظام است.

وی با بیان اینکه وقتی مردم فسادهای مالی چند هزار میلیاردی را می بینند نسبت به نظام اسلامی بدبین می شوند، گفت: بی تفاوتی و عملکرد ضعیف دولت در برابر نجومی بگیران و بدتر از آن فرار ناگهانی و همچنین افزایش روز به روز آنها در کشور و پامال شدن حق مسلم مردم باعث می شود که مردم به اصل نظام و ماهیت اصلی آن بد بین شوند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در گیلان تصریح کرد: اینگونه مدیریت کردن در کشور درخور آرمان های مردم نیست.

آقازاده اضافه کرد:دولت کار وکرامت یاور وحامی مستضعفان ومحرومان و مجری عدالت و حلال مشکلات مردم خواهد بود تا مردم بار دیگر طعم شیرین انقلاب اسلامی و زندگی در نظام اسلامی را بچشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه