بازیکن تیم سپیدرود در گفتگو با 8دی:

مدیران اسبق سپیدرود به تکیلفشان عمل نمی کردند/ سختی های زیادی را تا صعود به لیگ برتر متحمل شدیم

بازیکن تیم سپیدرود رشت عامل موفقیت تیمش را همدلی برشمرد و گفت: سختی های زیادی را تا صعود تیم به لیگ برتر متحمل شده ایم.

مدیران اسبق سپیدرود به تکیلفشان عمل نمی کردند/ سختی های زیادی را تا صعود به لیگ برتر متحمل شدیم

محمدرضا الماسخاله در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با تشریح وضعیت سال گذشته تیم سپید رود رشت اظهار داشت: ما به مدیران اسبق تیم سپید رود رشت اعتماد کردیم به امید اینکه شرایط و وضعیت تیم بهبود پیدا کند اما متاسفانه هرچه جلوتر رفتیم نه تنها شرایط تیم نسبت به سال گذشته بهتر نشد بلکه وضعیتش بدتر هم شد.
وی با بیان اینکه آینده تیم در دوره گذشته بی نام و نشان بود، افزود: مدیران باشگاه به تکلیفشان عمل نمی کردند و ما هم بلاتکلیف مانده بودیم.
بازیکن تیم سپید رود رشت موفقیت تیم را نشان از همت و خواست عمومی برشمرد و گفت: بومی بودن بازیکنان تیم و اعتصاب جریاناتی را پیش آورد که در پی آن مدیران اسبق از تیم جدا شدند و در نتیجه تیم به اداره کل واگذار شد.
الماسخاله صعود سپیدرود را نتیجه همدلی نام برد و اظهار کرد: همدلی و همزبانی بازیکنان تیم سپید رود منجر شد یک امیدی در جامعه ورزشی استان به ویژه شهر رشت به وجود آید که اکنون ثمره آن را مشاهده می کنیم.
وی اذعان داشت: سختی های بسیاری را طی این مسیر متحمل شدیم اما با همت همه ی دستاندرکاران و بازیکنان توانستیم تیم را به لیگ برتر برسانیم.
این بازیکن تیم سپیدرود رشت با اشاره به سنگ اندازی برخی ها و اعتماد نداشتن به توان تیم، متذکر شد: یکدلی و یکدستی بازیکنان، کادرفنی و به ویژه تماشاگران تیم را به لیگ برتر رساند این درحالی بود که خیلی ها به ما امیدوار نبودند و اعتماد نمی کردند.
الماسخاله با اعلام اینکه سپید رود کار نشدنی را شدنی کرده، بیان کرد: با دستهای خالی هم می توانیم کارهای نشدی را شدنی کرد و این مهم مستلزم همتی بلند و تلاشی مستمر است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه