عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی:

جهانگیری رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی است اما از واردات حمایت می‌کند! / تولیدکننده‌ مظلوم است نه دختر وزیر

عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی گفت: جهانگیری رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است اما از واردات توسط وزرا حمایت می کند.

جهانگیری رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی است اما از واردات حمایت می‌کند! / تولیدکننده‌ مظلوم است نه دختر وزیر

به گزارش ۸دی، اکبر ابدالی عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی در گفتگو با ماسال نیوز با اشاره به مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: بحثی که آقای جهانگیری از دختر وزیر و واردات مطرح کرد خیلی جای حرف دارد. ایشان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کل کشور است.

ابدالی خاطر نشان کرد: ما اعتقادمان این است که مشکل تولید از فرماندهی است و گرنه خیلی راحت می‌شد مشکلات تولید را مرتفع کرد. بحث بازار فروش که مشکل  حل نشده واحدهای تولید کننده است و بحث وام ها و تسهیلات همه بخاطر اعتقاد فرماندهان اقتصادی ما به واردات است .

وی افزود: اعتقاد آقایان این نیست که جلوی واردات و قاچاق را جدی بگیریم. اعتقادشان این است که دختر وزیر که واردات انجام می دهد مظلوم است نه تولید کننده های ما.

این فعال حوزه اقتصاد مقاومتی در تشریح وضعیت صنعت پوشاک کشور گفت:  نزدیک به ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر در صنف پوشاک کشور مشغول به کار هستند. اما الان واردات و قاچاق کمر این صنف را شکسته است. دلیلش همین حمایت هایی است که علنی هم اعلام می شود.

ابدالی ادامه داد: بالاخره در مناظره ها فضا مقداری احساسی و هیجانی می شود و نامزدها آنچه که درونشان هست را بیرون می ریزند. بجای اینکه بگویند ما با کسی که وزیر است و واردات انجام داده برخورد می‌کنیم این‌طور سفت و سخت حمایت می‌کنند. این همان  دلیل اصلی مشکلات تولید ملی و رکود حاکم بر تولید کشور است.

وی افزود: این خانم نمایندگی یک برند ایتالیایی در حوزه پوشاک نوزاد را گرفته است در حالی که اساسا پوشاک از قدیمی ترین صنایع کشور ماست. از زمانی‌که شرکت نساجی اسلامیه بیش از یک قرن پیش در ایران تاسیس شده است فناوری پوشاک در این کشور بوده است. ما هیچ مشکلی در این حوزه نداریم.

عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی در پایان گفت: این قسمت از مناظره دوم به نظر من اوج مناظره بود. این نوع نگاه است که تمایل به واردات دارد و اراده حمایت از واحد های تولیدی و کارگران مظوم ما را ندارد. کارگران ما مظلومند نه وارد کننده ها.
انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه