امام جمعه ماسال:

وزیر با ۱۵۰۰ میلیارد دارایی درد جامعه را نمی فهمد / کسی که به شهدای مدافع حرم توهین کرد ذهن و هویتش سوخته است

امام جمعه ماسال با اشاره به توهین نماینده یکی از نامزدهای ریاست جمهوری به شهدای مدافع حرم گفت: شما غلط می‌کنید چنین می گویید. شما دلتان برای شهدا سوخته است؟ شما ذهنتان و هویتتان سوخته است.

وزیر با ۱۵۰۰ میلیارد دارایی درد جامعه را نمی فهمد / کسی که به شهدای مدافع حرم توهین کرد ذهن و هویتش سوخته است

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز؛ حجت الاسلام سید هادی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر (ع) گفت: باید در کشورمان بستر را برای بکارگیری جوانان علی الخصوص جوانان نخبه و تحصیل کرده فراهم کنیم.

امام جمعه ماسال با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: حضور حداکثری مردم تنها راه ایستادن در برابر دشمنان است.

وی افزود: نامزدها در تبلیغات خود از مدار تقوا و عدالت خارج نشوند. نباید طوری حرف بزنند که از مدار عدالت خارج شده باشند. هر کدام از نامزدها باید برنامه های خود را تشریح کنند. ما در مکتب قرآنی بزرگ شده ایم که می گوید دشمنی با کسی شما را از مسیر عدالت خارج نکند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: نامزدها وعده هایی بدهند که عملی باشد و از احساسات مردم با وعده های دورغین استفاده ابزاری نکنند.

حجت الاسلام موسوی تکثر اندیشه ها را مایه پیشرفت نظام دانست و تاکید کرد: رهبر انقلاب تاکید کردند که نامزدها به فکر ایجاد شغل باشند به فکر حمایت از پابرهنگان باشند. اما اینها باید در مقام عمل صورت گیرد.

وی افزود: از وزیری می پرسند اینهمه ثروت را جطور بدست آوردی با کمال متانت می گوید تنها ۱۵۰۰میلیارد تومان ثروت دارم و تازه من نفر هفتم هستم! منت هم می نهد که من پولم را در بانک های داخلی گذاسته ام و آن ۶ نفر دیگر در بانک های خارجی سرمایه گذاری کرده اند. این چنین مسولینی درد آنها که با ۴۵ هزار تومان پول یارانه سر می‌کنند را می‌فهمند؟ بعد هم برخی مصاحبه کنند که شب پرداخت یارانه ها شب مصیبت عظمای دولت است.

امام جمعه ماسال ضمن انتقاد شدید از فرهنگ اشرافی رایج در میان برخی مسئولین گفت: آن یکی آقا هم که در اصفهان به شهدای مدافع حرم جسارت می کند و می‌گوید شما بچه های مردم را در سوریه به کشتن می دهید و  مردم این بچه ها را از سر راه نیاورده اند دل آدم می سوزد. به این آقا بگویید که به قول رهبر انقلاب اگر جوانان ما آنجا نمی جنگیدند باید در همدان و کرمانشان در برابر این تروریست ها می جنگیدیم. شما غلط می‌کنید چنین می گویید. شما دلتان برای شهدا سوخته است؟ شما ذهنتان و هویتتان سوخته است.

وی افزود: دیروز هم که می‌گفتند کشور بخاطر دیه این جوانان با کسری بودجه مواجه است! آخر چه کسی برای پول خودش را می کشد؟ این گوی و میدان شما هم بروید! کشور بخاطر دزدی ها و اختلاس ها با کسری مواجه شده است یا بخاطر این جوانان؟ می گویند با دیپلماسی حل می‌کنیم. کدام دیپلماسی؟ دیدید که فرزندان این ملت رفتند و آن همه تلاش کردند اما چه شد؟ طرف مقابل ما بد قول و بد عهد و خبیث است. می بینید که هنوز هم تهدید نظامی می‌کند.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: در همین شهر در روزهای اخیر یک آقایی آمد گفت سایه جنگ را ما از سر ملت دور کردیم. این حرف دروغ است. این حرف بزک شده است. این تعبیر من نیست خود رهبر انقلاب فرمودند که سایه جنگ را  ملت دور کرد نه شماها.

وی در پایان با انتقاد از دو قطبی سازی انتخابات توسط برخی جریانات گفت: می خواهند دوقطبی ایجاد کنند که این طرف یعنی صلح و ثبات و امنیت و آن طرف یعنی جنگ و خونریزی. چرا این کار را میکنند؟ فضا را باید آرام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه