درخواست امام جمعه رستم آباد از شورای تامین و دادگستری رودبار؛

جلوی برگزاری اردوهای مختلط را بگیرید/ فساد علنی در جامعه در حال شکل گیری است

امام جمعه رستم آباد، با اشاره به این وضعیت اسفبار فرهنگی در رودبار، خواستار برخورد جدی شورای تامین و قوه قضائیه با اردوهای مختلط شد و گفت: جلوی این فسادها را بگیرید.

جلوی برگزاری اردوهای مختلط را بگیرید/ فساد علنی در جامعه در حال شکل گیری است

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین حسین مالکی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رستم آباد که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مسجد جامع برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، ضمن معرفی شاخصه های انتخاب اصلح با اشاره به آیات و روایات، اظهار کرد: استقامت در برابر مشکلات یکی از این مولفه هاست.
وی ادامه داد: مسئول و کسی که عهدا دار مسئولیت می شود باید در قابل تحریم، تهدید، جنگ و… استوار باشد.
امام جمعه رستم آباد، بیان داشت: کسی که مسئولیت به او سپرده می شود باید بداند تلخی و ناکامی هایی در مسیرش وجود دارد لذا در این مسیر نباید شانه خالی کرده و بگوید به من ربط ندارد.
وی شجاعت در مواجه با دشمن را از دیگر خصوصیات دانست و گفت: مدیر نباید در مقابل دشمن تسلیم شود رشادت جوانان در هشت سال دفاع مقدس نمونه بارز این مقابله است که باید این رویکرد حفظ شود.
خطیب جمعه رستم آباد در خطبه دوم نماز جمعه ضمن تبریک روز جوان، بیان داشت: همین جوانان انقلاب کردند و هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و پیشرفت کشور شدند اما امروز بی شغلی مشکلاتی را برای جوانان ایجاد کرده است.
حجت الاسلام مالکی ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) ادامه داد: دستگیری ریگی با امداد غیبی از افتخارات سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
وی همچنین مبارزه با مفاسد اقتصادی را یکی از وظایف سربازان گمنام برشمرد و گفت: عده ای گردن کلفت میلیاردی پول مملکت را می خورند و عده ای نیز کالا قاچاق می کنند و برخی از این کالاها سر از خانه وزیر در می آورد.
امام جمعه رستم آباد، ضمن تبریک روز هلال احمر، اضافه نمود: عوامل امدادی هلال احمر در مشکلات و حوادث حضور فعال دارند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران، گفت: عده ای برای دوام بقای خود به مردم می گویند ما آمدیم سایه جنگ از کشور دور شد در حالی که مقام معظم رهبری را منوط به حضور مردم در صحنه می داند.
حجت الاسلام مالکی با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری پیرامون فتنه، گفت: در حالی یکی از کاندیداها در یزد از عناصر فتنه نام می برد و علنی از او حمایت می کند که مقام معظم رهبری می فرماید من روی فتنه حساس هستم.
خطیب جمعه رستم آباد، ادامه داد: مردم بشناسند کسانی که دم از دین می زنند از فتنه گرانی حمایت می کنند که به امام حسین(ع) اهانت کردند.
وی ادامه داد: عده ای مسکن مهر را مزخرف می دانستند، یارانه را ناکارآمد سفر استانی  را بی سود اما در آستانه انتخابات یارانه را سه برابر کردند، روزی دوتا استان سفر استانی کردند و تسریع در روند اجرای مسکن مهر را خواستار شدند.
مالکی هوشیاری مردم را خواستار شد و گفت: مردم باید قضاوت کنند و دروغگویی ها را بشناسند.
وی با تاکید بر اینکه رئیس مجلس نباید نسبت به اظهارات کاندیداها موضع می گرفت، ادامه داد: رئیس مجلس به این سئوال پاسخ دهند که وقتی می خواهند یارانه دهک پایین جامعه را افزایش دهند می گویند پول نیست اما افزایش حقوق ۲۵ میلیونی از کجا تامین می شود.
امام جمعه رستم آباد ضمن تسلیت درگذشت شهادت گونه کارگران در معدن ذغال سنگ، بیان کرد: در معدن آزاد شهر کارگرانی مظلومانه جان دادند که با هشت ساعت کار طاقت فرسا تنها ۸۵۰ هزار تومان می گرفتند.
وی در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه نسبت به بی توجهی در برخورد با اردوهای مختلط در رودبار گلایه کرد و گفت: ۱۵۰ پسر دختر را در بخش رحمت آباد رودبار رها کرده اند با وضعیت پوشش نامناسب و هیچ نسبت هم بین این دختر و پسر وجود ندارد.
حجت الاطلام مالکی، با بیان اینکه فساد علنی در جامعه در حال شکل گیری است، تصریح کرد: دخترپسرهای جوان را در رودبار پیاده می کنند و می گویند دو روز بعد فلان منطقه سوار اتوبوس می کنیم.
وی با اشاره به این وضعیت اسفبار فرهنگی در رودبار، خواستار برخورد جدی شورای تامین و قوه قضائیه با اردوهای مختلط شد و گفت: جلوی این فسادها را بگیرید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه