با پرونده سیاه نبوی و تاج زاده آشنا شوید

دفاع تبلیغات‌چی روحانی از متهم ترور رجایی و متقلب انتخاباتی/ الیاس حضرتی: تاج زاده و نبوی، بهترین فرزندان این مرز و بوم!

الیاس حضرتی روز گذشته در سخنانی بهزاد نبوی و مصطفی تاجزاده را بهترین فرزندان این ملت خواند در حالی که پرونده آنها بسیار سیاه است.

دفاع تبلیغات‌چی روحانی از متهم ترور رجایی و متقلب انتخاباتی/ الیاس حضرتی: تاج زاده و نبوی، بهترین فرزندان این مرز و بوم!

به گزارش ۸دی، روز گذشته الیاس حضرتی نماینده مردم تهران که به دعوت کمیته دانشگاهیان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان در سالن دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان حضور پیدا کرده بود در اظهاراتی عجیب گفت: بهترین فرزندان این مرز و بوم که به دلایل مختلف به زندان رفتند نیز هنوز پای کار هستند. آقایانی مثل تاج زاده ۶ سال زندان رفته اما هر روز بیانیه می‌دهد که مردم در انتخابات حضور داشته باشند. بهزاد نبوی نیز همین طور است چون اعتقاد دارد باید امنیت کشور حفظ شود و تصویری قدرتمند از ایران به دنیا مخابره شود.

این ادعا های آقای حضرتی در حالی مطرح می شود که  سید مصطفی تاج زاده رئیس ستاد انتخابات کشور پس از تأیید نتایج انتخابات مجلس ششم در تهران به جرم تخلف گسترده در جریان انتخابات که در پی آن ۷۲۰ هزار رای توسط شورای نگهبان باطل اعلام شد به دادگاه فراخوانده شد، و وی از خدمات دولتی منفصل گردید./ تسنیم – ویکی پدیا

وی همچنین از فعالین فتنه ۸۸ بود که در همان آغاز بازداشت شد و ۹ ماه زندانی بود و در تاریخ بیست و ششم خردادماه هشتاد و نه نامه‌ای خطاب به مردم نوشت و اعلام کرد که برخی از همراهی‌هایش با انقلابیون در دهه شصت خطا بوده‌است.

وی در تاریخ ۲۳ خرداد ماه سال ۱۳۸۹ در سالروز دستگیری خود پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ در نوشته‌ای با عنوان پدر، مادر، ما باز هم متهمیم! به تحلیل برداشت خود از شرایط زندان، اتهامات، کیفرخواست و مسائل دیگر پرداخت و نوشته خود را به ندا آقاسلطان از کشته‌شدگان جنبش سبز تقدیم کرد.

تاج زاده در نامه اش به روزنامه کیهان نوشت: آنچه جنابعالی و همفکرانتان پس از انتخابات مهندسی شده ۸۸ انجام دادید، واقعاً با رفتار رژیم سابق پس از کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ چه تفاوتی دارد؟ مگر رژیم کودتا روزنامه‌های مخالف را بعد از ۲۸ مرداد به تدریج توقیف نکرد؟ آیا شما غیر از این عمل کردید؟ آیا دست به انحلال احزاب منتقد نزدید؟ آیا معترضان را سرکوب نکردید و تعداد زیادی را به زندان نینداختید؟ آیا کوی دانشگاه تهران را به خاک و خون نکشیدید؟ آیا لباس شخصی‌ها را به جان مردم بی‌دفاع، از جمله در مجتمع مسکونی سبحان نینداختید؟ و سرانجام آیا به بهانه مقابله با دشمن، انتخابات آزاد را منتفی نکرده‌اید؟ به نظر جنابعالی کودتا و حکومت نظامی شاخ و دم دارد؟

او که در این نامه انتخابات ۸۸ را مهندسی شده خوانده بود به نقل از سهراب سلیمانی، رئیس سازمان زندان‌های تهران، در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲ در زندان اوین شرکت کرد البته بعد  از اینکه در نامه ای مدعی شده بود: “محافظه‌کاران حاکم در حال تبدیل شعار «میزان رای ملت است» به شعار «میزان رای رهبر است» هستند و شورای نگهبان راه برای پیروزی نامزد موردنظر رهبر هموار گردد و ساختار نظام سیاسی ایران را سلطنت مطلقه فقیه نامیده است و اذعان داشته که راهی جز عدم شرکت نداریم.”

وی همچنین در نامه خود از زندان به رهبر انقلاب نوشته بود که مخاطب قرار دادن وی به آن معنی نیست که امید دارد رهبر جمهوری اسلامی به ظلم آشکار دستگاه قضایی رسیدگی کند.

اما ادعاهای حضرتی در خصوص بهترین فرزند ایران بودن بهزاد نبوی نیز جای تامل دارد، بهزاد نبوی، از اعضای شاخص سازمان منحله مجاهدین انقلاب، در پی حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ بدلیل سیاه نمایی و تشویش اذهان عمومی و تلاش برای مهندسی اوضاع قبل و بعد انتخابات و از همه مهمتر توانمند سازی جریان فته با مطرح کردن موضوع تقلب در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۸۸ به شش سال حبس تعزیری محکوم شد./ روزشمار

کروبی و بهزاد نبوی

نبوی کسی است که برادر شهید رجایی او را در شهادت برادرش از مقصرین می داند و می گوید: بهزاد نبوی کشمیری را به شهید رجایی معرفی کرده بود، بهزاد نبوی در زندان خودش را به شهید رجایی نزدیک کرده بود و شهید رجایی،‌صد درصد به بهزاد نبوی اعتماد داشت و هرگز حاضر نبود که غیر از این فکر کند. حتی با اطلاعاتی که نزدیکان شهید رجایی در این خصوص به ایشان می‌دادند، گذشت تاریخ نشان داد که وی به صورت غیر مستقیم در این حادثه نقش داشته است. طوری که یکی از رفقایی که مرحوم شده‌ نقل می‌کرد که یک ساعت مانده به انفجار، بهزاد نبوی به من زنگ زد که امروز جلسه مهمی در دستور کار داریم و شما چرا همکاری نمی‌کنید و نمی‌آیید؟/ فارس

همچنین سخنان سردار مشفق درباره برنامه های گسترده اصلاح طلبان برای انتخابات خرداد ۸۸، پرده از چهره بهزاد نبوی بر می دارد. به گفته این مقام اطلاعاتی، بهزاد نبوی این گونه به دوستان اصلاح طلب خود خط مشی داده بود که “سعی کنید احمدی نژاد را کاندیدای رهبری معرفی کنید که اگر شکست خورد، بگویند رهبری شکست خورده است. این کار را خرداد ۷۶ انجام دادیم و ضربه سنگینی وارد کردیم. الان باید ضربه نهایی را وارد کنیم .” در جایی دیگر بهزاد نبوی می گوید: ما در این انتخابات باید نظام را به «هِن و هِن » بیندازیم.
وهمچنین در جای دیگر وی می گوید: “از لجبازی هاشمی با احمدی نژاد باید حداکثر استفاده را ببریم. از بحث شورای فقاهت باید حمایت و رهبری را منزوی کنیم. ” /روزشمار

حال باید از آقای الیاس حضرتی پرسید آیا واقعا مصطفی تاجزاده و بهزاد نبوی که هر دو از محکومین فتنه ۸۸ بوده اند و یکی از متقلبین انتخابات مجلس ششم و دیگری معرف کشمیری خائن به شهید رجایی بوده است بهترین فرزندان این ملت هستند؟

آیا واقعا نبوی و تاجزاده نگران امنیت کشور هستند، اگر آری پس دلیل به لبه پرتگاه بردن ایران و  انقلاب و زمینه سازی تشدید تحریم ها با فتنه گری و ادعای کذب تقلب در انتخابات ۸۸ چه بود؟ ادعای تقلبی که هریک به نحوی معترف شدند کذب بوده است.

انتهای پیام/

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه