در تجمع عصر امروز صورت گرفت؛

تأکید مردم بر ایستادگی مقابل نفوذ جریان غربگرا به شوراهای اسلامی در استان گیلان / تجمع خانواده شهدا و مردم در اعتراض به تأیید صلاحیت های فله‌ای شوراهای شهر و روستای گیلان

جمعی از خانواده های شهدا در اعتراض به تأیید صلاحیت فله ای مفسدان اخلاقی و مالی در گلزار شهدای رشت تجمع کردند.

تأکید مردم بر ایستادگی مقابل نفوذ جریان غربگرا به شوراهای اسلامی در استان گیلان / تجمع  خانواده شهدا و مردم در اعتراض به تأیید صلاحیت های فله‌ای شوراهای شهر و روستای گیلان

به گزارش ۸دی، جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رشت در اعتراض به تأیید صلاحیت‌های فله‌ای مفسدان اخلاقی و مالی برای انتخابات شورای شهر رشت از ساعت ۱۸ عصر امروز پنجشنبه در محل گلزار شهدای این شهر و در جوار شهدای مدافع حرم تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این تجمع تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.

معترضان در این مراسم شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»؛ «مگر امت بمیرد امام تنها بماند»؛ «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»؛ «مرگ بر آمریکا»؛ «مرگ بر آل سعود ملعون» سر دادند.

در پایان این مراسم، بیانیه‌ی پایانی تجمع توسط پدر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا قرائت شد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا کونوا قَوّامینَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ ۖ وَلا یَجرِمَنَّکُم شَنَآنُ قَومٍ عَلىٰ أَلّا تَعدِلُوا ۚ اعدِلوا هُوَ أَقرَبُ لِلتَّقوىٰ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما تَعمَلونَ

ی کسانی که ایمان آورده‌اید! همواره برای خدا قیام کنید، و از روی عدالت، گواهی دهید! دشمنی با جمعیّتی، شما را به گناه و ترک عدالت نکشاند! عدالت کنید، که به پرهیزگاری نزدیکتر است! و از (معصیت) خدا بپرهیزید، که به آنچه که می کنید، با خبر است!

آیه ۸ سوره مائده

با سلام و درود محضر حضرت زهرا (س) مادر شهیدان و یگانه جهان در دفاع از حریم و یگانه جهان در دفاع از حریم امامت و ولایت در عرصه فتنه گون دوران صدر اسلام و درود به ارواح مطهر شهدای اسلام و علی الخصوص شهدای مدافع حرم و خصوصا فرزندان دلاور خطه‌ی میرزا کوچک جنگلی فرزندان عزیزمان شهدای مدافع حرم گیلان؛ در این روزهای پرتلاطم، سینه مالامال از درد خانواده های شهدای مدافع حرم استان، بار سنگین دیگری بجز داغ فراغ آلاله های سرخ این سرزمین و پاره تن و عزیزان دلشان را بر دوش می کشند. در طی چند روز گذشته با پایان یافتن بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرستان رشت خبرهایی مبنی بر برخورد جانبدارانه و عدم رعایت بی طرفی اعضای هیأت نظارت بر انتخابات و صلاحیت دادن عده ای از از مفسدین اقتصادی و سیاسی و اخلاقی و عناصر فتنه در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای استان گیلان، موجبات تأثر و تألم خانواده های شهدا و علی الخصوص والدین شهدای مدافع حرم این استان را فراهم آورده است.

مردم شریف استان گیلان! اگر قرار است برخی عناصری که بنا بر نظرات مراجع چهارگانه دارای سابقه فعالیت و صحنه گردانی در فتنه ۸۸ بوده و دارای سابقه فساد اخلاقی بوده همه و همه باعث ایجاد شک و شبهه در سلامت انتخابات خواهد شد.

و در پایان خانواده شهدای مدافع حرم رشت و جمعی از خانواده شهدای استان و جوانان مومن و انقلابی گیلان ضمن حمایت از نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان حضرت آیت الله قربانی دامت توفیقاته بواسطه موضع گیری انقلابی ایشان در نماز جمعه مورخ ۹۶/۲/۸ و حساسیت نمایندگی مقام معظم رهبری در استان و تأکید بر رد صلاحیت مشهورین به فساد اقتصادی، سیاسی و اخلاقی از ایشان کمال تشکر را داریم و از ایشان می خواهیم پیام جمعی ا خانواده های شهدای مدافع حرم را به محضر حضرت آیت الله خامنه ای برساند که همانطور که جوانان مان را برای آرمانهای انقلاب و عرصه دفاع از حریم و حرم اهل بیت فرستاده ایم ما هم برای جلوگیری از سپردن انقلاب به ناهلان ایستادگی خواهیم کرد و جانمان را فدای این آرمانهای مقدس خواهیم کرد.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات و قوه قضائیه استان گیلان و نیروی انتظامی که تاکنون بر مواضع انقلابی خود پافشاری نموده اند بر ایستادگی امت شهیدپرور در برابر نفوذ جریان غرب گر که بارها مورد تأکید رهبر انقلاب بوده است  تأکید می کنیم.

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم﴿۷﴾ ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه