نماینده مردم مشهد در انزلی:

فتح خرمشهری دیگر در انتخابات/ متن برجام را جاسوس ها نوشتند/ آن سیاست مدار عامل اختلاف، دیگر نیست

جواد کریمی قدوسی گفت: ما در انتخابات ریاست جمهوری خرمشهری دیگر را در پیش داریم و بر اساس بیانات رهبر انقلاب پای نهادن در این عرصه فضیلتی بیش از فتح خرمشهر دارد.

فتح خرمشهری دیگر در انتخابات/ متن برجام را جاسوس ها نوشتند/ آن سیاست مدار عامل اختلاف، دیگر نیست

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری افق انزلی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در همایش حامیان انقلاب اسلامی در مسجد گلشن بندرانزلی با اشاره به مبنای منطقی و اعتقادی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: قدر این انقلاب را باید بدانیم  چرا منشاء انقلاب در همین و مساجد و ایمان و اعتقادی است که در قلب ما وجود دارد.

جواد کریمی قدوسی  با اشاره  بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه “خرمشهرها در پیش است” افزود: ما باید در این انتخابات خرمشهری دیگر را فتح کنیم، حضور در این میدان سیاسی سخت تر از خرمشهر نظامی است و این یعنی فضیلت شمایی که پا در این عرصه گذاشته اید با توجه به بیانات رهبر انقلاب، از فضیلت آنها که در برای ازادی خرمشهر جنگیدند بیشتر است.

وی تصریح کرد: از جلسات داخل مساجد این انقلاب به وجود آمد و پس از آن فتنه ها شکسته شد، حق اگر به وسط میدان بیاید و مبارزه کند قطعا پیروز خواهد بود.

نماینده مردم مشهد  با اشاره به شاخصه های دولت انقلابی، گفت: دولت یک سپاه سه میلیونی به نام کارمند در اختیار دارد و این دولت انقلابی است که می تواند این سپاه را در راستای خدمت به مردم به خط کند.

وی با انتقاد از عملکرد دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: موقعی که می خواهند کاری انجام نشود، می چرخند از قانون صد سال قبل یک چیزی پیدا می کنند تا چوب لای چرخ انقلاب بگذارند، اما موقعی که می خواهند هشت هزار میلیارد تومان به کسی چیزی بدهند، آقای رئیس جمهور می گوید وام است، و این کار را زینت می دهند.

کریمی قدوسی با انتقاد از عملکرد وزارت امور خارجه افزود: اگر در مواقع حساس در سیاست خارجه گامهای محکم بر میداشتیم امروز آمریکا گامهای دوم و سوم را بر نمیداشت و به خودش اجازه توهین نمی داد.

وی گفت: در روز روشن آمریکا نزدیک به  ۴  میلیارد دلار پول ایران دستبرد می زند اما زبان اقای رئیس جمهور برای امثال ما تند  و برای گرفتن حقوق مردم، فریادش در مقابل دولت آمریکا کوتاه است.

نماینده مردم مشهد تصریح کرد: ستاد انتخاباتی آقای روحانی چهل سرمایه گذار بزرگ اقتصادی را جمع کرده است، اما آنها برای دولت روحانی شرط گذاشته اند که باید در تصمیمات اقتصادی دولت آینده نقش داشته باشند  و می گویند بدون مشورت ما دولت آینده نباید کار کند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر پیرامون دستگیری چند ادمین تلگرامی،  افزود: آقای اژه ای گفت ادمینهای کانال های تلگرامی حامی دولت مشکلات امنیتی و اخلاقی دارند.

قدوسی گفت: مسئول نهاد ریاست جمهوری آقای نهاوندیان وظیفه داشت جاسوسهایی را که از لندن به ایران می آمدند به تیم مذاکره کننده وصل کند و این جاسوس ها بودند که بنده های برجام را تنظیم می کردند.

وی افزود: شما به ظاهر افرادی مثل عراقچی و تخت روانچی را در مذاکرات هسته ای و در هتل کوبورک می دیدید، نفرات اصلی مذاکره کننده دری اصفهانی، ناصری، مشکور و رمضانی هستند که در نزدیکی هتل کوبورک با سرویس های جاسوسی انگلیس و آمریکا متن برجام را می نوشتند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شرعا برای بیان مشکلات کشور وظیفه دارند، تصریح کرد: ما به قرآن به عنوان نماینده ملت قسم خوردیم که از حق شما و دستاوردهای کشور دفاع کنیم و اگر اینها را نگوییم شرعا نزد شما و خداوند مسئول هستیم.

نماینده مردم مشهد افزود: این جریان انقلابی است که می تواند شرایط کشور را تغییر دهد چرا که دلبسته به دنیا و جاه و مقام نیستند و این شاخصه است که اگر در دولت باشد آرمان های انقلاب دست یافتنی می شود و عوامل آن شب و روز به عشق  اسلام کار می کنند تا گره های کور زندگی مردم در معیشت و تولید به سرعت باز شود.

وی خاطرشنان کرد: اما این روزها برای انقلاب برای اسلام غصه می خوریم، امروز رسالت اقایان فلج کردن اقتصاد است، رسالت آقای روحانی بستن مراکز هسته ای است، تنزیل سطح مدیریت نظام و منزوی کردن نیروهای انقلابی و ارزشی را با عنوان افراطی و بی شناسنامه شاهد هستیم اما افرادی را که در فتنه محکوم شده اند سر پست آوردند.

قدوسی با تاکید بر ویژگی های مثبت دولت انقلاب گفت: دولت انقلابی زمانی که آغاز به کار می کند فاصله طبقاتی  کم می شود اما دولت غیر انقلابی مثل تمام جریان های سرمایه گذاری دنیا معتقد است که ثروت نباید برای فقرا باشد و بین آنها تقسیم شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت غیر انقلابی خاکریز های فضای مجازی را برای باز کردن دست بیگانگان از بین می برد، امروز هرچه رهبر معظم انقلاب فریاد می زند آقایان گوش نمی کنند، آقا سال گذشته به هیئت دولت فرمودند که من انقدر به شما در خصوص مسائل فرهنگی تذکر دادم که دیگر خسته شدم و نا امیدم فلذا شما امروز مشکلات اخلاقی و آمار طلاق را می بینید که بخشی از آنها به دولت بر می گردد.

کریمی قدوسی افزود: جریان انقلابی صد در صد در مقابل جریان سرمایه داری می ایستد و آنها که برای دو تابعیتی ها فرش قرمز پهن می کنند باید از دولت انقلابی بترسند چرا که این دولت به ضرر جریان نفاق است و دست هر آدم فاسدی را قطع می کند.

نماینده مردم مشهد تاکید کرد: جریان های انقلابی امروز به وحدت رسیده اند و به فکر اعتلای کلمه اسلام هستند امروز در عرصه انقلاب آن بازیگر بزرگ سیاسی که همیشه اختلاف می انداخت دیگر نیست.

وی افزود: امروز هیچ اختلافی بین آقای قالیباف و رئییسی نیست و هر دو یک هدف برای انقلاب دارند و هر دوی آنها اعلام کرده اند که برای تغییر جریان منحط غرب گرا درمانور اجرایی وارد میدان شده اند.

کریمی قدوسی با تاکید بر اهمیت جوان گرایی در دولتها گفت: باید انقلاب را جوان کنیم، نباید افراد جوان و تحصیل کرده داخل خانه بنشینند تا پدر مادرشان آنها را با حسرت و آه نگاه کنند.

وی تصریح کرد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه ریزی کنیم برای انتخابات مجلس و مجلس راهم انقلابی کنیم تا بعد از ۴۰ سال عمر انقلاب، مانند آن خانمهای خانه دار نظام را گردگیری کنیم و پیچ و مهره های شل شده آن را صفت کنیم و این خانه را زیبنده صاحبش کنیم.

نماینده مردم مشهد گفت: امروز من به بعضی اصلاح طلبان می گویم در این شرایط فعلی بیایید و پشت سر آقای رئیسی بایستید امروز شماهم گرفتارید، آدم ندارید و از سر ناچاری از روحانی حمایت می کنید، اگر بیایید پشت سر آقای رئیسی همه مشکلاتتان حل می شود

در رد صلاحیت آقای روحانی در سال ۹۲ هم بحث بود ودلایل محکمی وجود داشت و دارد، نمیگویم از کجا ها فشار آمد و روحانی امسال گفت اگر میخواهید مراد رد کنید اما بدانید که انتخابات برگزار نمی شود، اکنون می فهمیم وقتی حضرت آقا در حرم امام رضا گفتند هیهات از عدم برگزاری انتخابات منظورشان همین موضوع بود.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: ما امروز مامور به برخورد و مقابله با جریان منحط غرب گرا هستیم و اگر روزی قرار باشد مانند دولت بنی صدر با اینها رفتار کنیم یک شبه کار را تمام خواهیم کرد.

وی با انتقاد از حضور حسین فریدون در برنامه های دولت افزود: حسین فریدون برادر حسن فریدون امروز یکی از مصیبتهای کشور و جعبه سیاه فساد است، از ما و امثال ما تند و تند شکایت می شود اما چندین بار قوه قضاییه ایشان را احضار کرد که با اعمال فشار مانع این کار شدند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه