به همت دفتر گیلان سازمان سراج؛

نرم افزار واقعیت افزوده «العبد» ویژه آیت الله بهجت تولید شد / مراسم رونمایی امروز در مسجد بالا محله فومن برگزار می شود

مسئول سازمان سراج در گیلان گفت: نرم افزار«العبد» محصول مشترک سراج و ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت است.

نرم افزار واقعیت افزوده «العبد» ویژه آیت الله بهجت تولید شد / مراسم رونمایی امروز در مسجد بالا محله فومن برگزار می شود

به گزارش ۸دی، سجاد ستوده صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به تولید نرم افزار«العبد» اظهار داشت: به مناسبت رحلت آیت الله بهجت(ره) نرم افزار «العبد» مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) در دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج تولید شده است.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در گیلان تصریح کرد: «العبد» اولین و تنها نرم افزار واقعیت افزوده (AR) پیرامون حضرت آیت الله بهجت فومنی (ره) است که به منظور بزرگداشت این عالم ربانی طراحی و تولید شده است.

وی در بیان محتوای نرم افزار«العبد» گفت: این نرم افزار بر اساس تکنولوژی جدید واقعیت افزوده طراحی و تولید شده است که علاوه برگرافیک ویژه و خاص، کاربر می تواند از نصایح صوتی و منتخب این عالم فرزانه بهره مند شود.

مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان در تشریح واقعیت افزوده یاAugmented Reality  ادامه داد: واقعیت افزوده تکنولوژی جدیدی است که در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته و محصولات مختلف و متنوعی بر پایه این تکنولوژی تولید شده است.

ستوده با بیان اینکه واقعیت افزوده یک پل ارتباطی بین دنیای واقعی و دنیای مجازی است افزود: واقعیت افزوده در معنا به روشهایی گفته می شود که به واقعیت موجود، امکانات و ویژگی های بیشتری اضافه می کند و موجب درک و سرعت عمل بیشتری در کاربر می شود.

مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان تصریح کرد: مخاطب پس از دریافت و نصب نرم افزار، گوشی اندرویدی خود را به سمت تمثال مشخصی از آیت الله بهجت (ره) گرفته و از امکانات تعبیه شده در آن استفاده کند.

وی افزود: پس از نصب، از طریق دوربین گوشی به عنوان ورودی، اطلاعات اولیه به نرم افزار واقعیت افزوده وارد می شود و پس از پردازش آنی، اطلاعات دیجیتالی شامل پوستر متحرک و پویانمایی شده در دو قالب و طرح مختلف به همراه نصایح صوتی به کاربر ارائه می شود.

ستوده ادامه داد: نرم افزار «العبد» محصول مشترکی از سوی سازمان فضای مجازی سراج و ستاد بزرگداشت حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی (رضوان الله علیه) است که توسط موسسه اصحاب رسانه پویا منتشر شده است.

نرم افزار «العبد» عصر امروز پنجشنبه، ۱۴ اردیبهشت ماه همزمان با مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله العظمی محمد تقی بهجت فومنی (ره) در مسجد بالامحله فومن رونمایی میشود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه