رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در گیلان:

مناطق آزاد نتوانستند محور تولید و صادرات باشند/سفر قریب الوقوع حجت‌الاسلام رئیسی به گیلان

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان گیلان گفت: مناطق آزاد موجود در کشور به‌ویژه استان گیلان نتوانستند محور تولید و صادرات باشند و امروز یکی از معبرهای قاچاق شدند.

مناطق آزاد نتوانستند محور تولید و صادرات باشند/سفر قریب الوقوع حجت‌الاسلام رئیسی به گیلان

به گزارش ۸دی، سید علی آقازاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری تسنیم استان گیلان اظهار داشت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی حاکمیت مردم سالاری است و مردم در سرنوشت کشور تاثیر مستقیم دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان گیلان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ابراز داشت: انتخابات یکی از ارکان مهم حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آقازاده با تاکید بر اینکه در مدیریت اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی باید افراد در خور شأن نظام وارد عرصه مدیریت شوند تصریح کرد: مدیران اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی باید افرادی با تفکرات دینی و مردم سالاری باشند.

نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مقوله‌ای مهم در جامعه امروز دانست و خاطرنشان کرد: باید زمینه‌های حضور حداکثری و شور و نشاط جامعه در برگزاری انتخابات برای مردم گسترش یابد.

وی ایجاد امید، نشاط، توسعه و خدمات مختلف در جامعه را سبب  مشارکت بیشتر مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: مردم از سیستم اجرایی جامعه امروز نارضایتی دارند و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نیازمند ایجاد جنب و جوش و نشاط در جامعه است.

آقازاده مشکلات حاکم بر جامعه را یکی دیگر از لزوم علل حضور مردم در انتخابات نام برد و بیان داشت: وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، فساد، رانت، حقوق‌های نجومی و اشرافی‌گری در لایه‌های مدیریتی کشور از دیگر دلایل حضور مردم در انتخابات برای تغییر وضعیت موجود است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان گیلان گفت: مشکلات در جامعه امروز مردم را به رنج و سختی انداخته است.

آقازاده با اشاره به اینکه برون رفت از مشکلات اقتصادی، معیشتی و مسکن از اولویت برنامه‌های پیش روی حجت الاسلام رئیسی است افزود: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، فساد، فقر و بیکاری، “دولت کرامت” باید از تمامی ظرفیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر از ظرفیت‌های موجود و از قدرت ملی استفاده شود به‌درستی در جهت پیشرفت و توسعه کشور گام‌های مثبت برداشته می‌شود گفت: اولویت در برون رفت از مشکلات اقتصادی تحقق اقتصاد مقاومتی است که این امر از مهم‌ترین برنامه‌های دولت حجت الاسلام رئیسی محسوب می‌شود.

آقازاده خود اتکایی، مدیریت جهادی، رفاه اجتماعی، نگاه به محرومان و رونق تولید، دیپلماسی فعال و متناسب با عزت و کرامت نظام مقدس جمهوری اسلامی را از برنامه‌های حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد و بیان داشت: برنامه‌های مذکور با مدیریت صحیح و جهادی در طول یکسال هم به بار می‌نشیند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در گیلان، توسعه کشاورزی گیلان در زمینه‌های چای، برنج، توتون، ابریشم و صنایع دستی را از برنامه‌های پیش روی استان گیلان نام برد و خاطرنشان کرد: عقب ماندگی صنعتی در صنایع کوچک و بزرگ و فضاهای گردشگری برای استان گیلان زیبنده نیست.

وی با بیان اینکه اگر دولت به دور از گرایشات سیاسی و جناحی تنها در راستای رفاه حال مردم با کرامت و عزت متناسب با  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پیش رود مشکلات موجود برطرف می‌شود گفت: باید به دور از گرایشات حزبی و سیاسی از تمامی ظرفیت‌های ملی و استانی در راستای رفع مشکلات بهره برد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در گیلان با تاکید بر اینکه باید از چالش‌ها خارج شد و از فرصت‌ها به‌صورت بهینه استفاده کرد اظهار داشت: توسعه تولیدات کشاورزی، فرآوری و صادرات محصولات کشاورزی استان گیلان در اولویت اقدامات است.

آقازاده با تاکید بر اینکه باید از تمامی منابع موجود استان برای خودکفایی استفاده شود تصریح کرد: کشاورزی استان گیلان نیازمند توسعه مکانیزاسیون و پیشرفت تکنولوژی است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی مدیران اجرایی فعلی در استان‌ها را از نیروهای خدوم و به دور از گرایشات جناحی می‌دانند خاطرنشان کرد: به دور از هرگونه حب و بغض از ظرفیت‌های موجود در استان‌ها در راستای پیشرفت و توسعه استفاده می‌شود.

آقازاده با تاکید بر اینکه حجت‌الاسلام رئیسی ۲۳ تا ۲۴ اردیبهشت ماه به استان گیلان سفر می‌کند بیان داشت: در سفر مذکور بالغ بر ۱۰ سخنران در قالب هیئت همراه  در شهرستان‌های گیلان حضور پیدا می‌کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان گیلان با اشاره به اینکه نگاه مردم گیلان به هیچ عنوان دیدگاه سیاسی و جناحی نیست تاکید کرد: دیدگاه مردم فهیم و شهید پرور استان گیلان تنها حق‌طلبی است.

آقازاده با بیان اینکه مناطق آزاد موجود در کشور به‌ویژه استان گیلان نتوانستند محور تولید و صادرات باشند و امروز یکی از معبرهای قاچاق شدند تاکید کرد: منطقه آزاد انزلی یکی از عقب افتاده ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود و توسعه و پیشرفت در آن از اولویت‌ها است.

عکس‌ها از حسین شمس

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه