همراه با انتخابات 96؛

رقابت شدید ۱۰ کاندیدای شورای شهر فومن/ مهندس نیرویی را پدیده انتخابات بدانید

طبق نظرسنجی های مردمی در شهر فومن، رقابت بین ده تن از ۳۷ کاندیدا حاضر با شدت در حال پیگیری است.

رقابت شدید ۱۰ کاندیدای شورای شهر فومن/ مهندس نیرویی را پدیده انتخابات بدانید

به گزارش ۸دی به نقل از کاسپین، طبق نظرسنجی های مردمی در شهر فومن، رقابت بین ده تن از ۳۷ کاندیدا حاضر با شدت در حال پیگیری است.

یکی از کاندیدایی که تازه به جمع ده نفر پر شانس انتخابات پیوسته، صادق باخدا است که به تازگی صلاحیت خود را اخذ کرده  و می تواند نتیجه ای غیر قابل پیش بینی را رقم بزند.

مختار ابراهیمی، سیامک احمدزاده، صادق باخدا، شاهین علیزاده، علیرضا علیدوست ، جلیل سندی، فاضل فاضل نیا، نورالدین نعمتی، مهدی نصیری راد، زهرا نظری و یوسف نیرویی یازده کاندیدایی هستند که با وجود فعالیت های قابل توجه نسبت به دیگران، از شانس  بیشتری برای دریافت رای های مردمی برخوردار هستند.

نعمتی، فاضل نیا و ابراهیمی و احمدزاده از چهره های مردمی تر و یوسف نیرویی از متخصص ترین کاندیدا حوزه عمرانی این جمع یازده نفره هستند.

طبق نظر کارشناسان سیاسی و رسانه ای شهرستان، احتمال اینکه پنج تن از اعضا شورای شهر گذشته در انتخابات  آتی موفق شوند، کمتر از ۵۰ درصد است و فقط نورالدین نعمتی است که می توان گفت بیش از ۸۰ درصد به شورای آینده راه پیدا خواهد کرد.

صادق باخدا، جلیل سندی ، فاضل فاضل نیا و سیامک احمد زاده با داشتن چهره مردمی و مهندس یوسف نیرویی علاوه بر داشتن وجهه مردمی که از تخصص مهندسی و شهری بالایی برخوردار است، از رقبا اصلی و نزدیک اعضای دوره چهارم شورای شهر فومن محسوب می شوند.

رای دهندگان فومنی که روز به روز بر تعداد سنین جوان و تحصیلکرده اش افزوده می شود، یقینا به افرادی که به سبب داشتن دوستان بیشتر  قصد ساخت موج مردمی و سواری بر آن را دارند رای نخواهند داد و سلام علیک های مقطعی و هزینه های میلیونی و شام و ناهار های انتخاباتی را مبنا انتخاب آینده سرزمین مادریشان نخواهند کرد.

بدیهی است که جوانان خوش فکر، پدران غیور و مادران دلسوز فومنی با وجود پیشرفت اجتماعی و افزایش سطح فکری و تحصیلی جامعه، رای های سنتی را کنار گذاشته و به دنبال زنده کردن تعهد، تخصص، روحیه تعاون و خدمتگزاری در هنگامه نوشتن برگه های آرا باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه