فرماندهی انتظامی فومن خبر داد؛

سقوط مرگبار ۲۰۶ به داخل دره در جاده ماسوله

واژگونی و سقوط خودرو ۲۰۶ به داخل دره در جاده ماسوله، جوان ۲۲ ساله را به کام مرگ کشاند.

سقوط مرگبار ۲۰۶ به داخل دره در جاده ماسوله

به گزارش ۸دی، سرهنگ”محسن جعفرزاده” عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: سقوط یک دستگاه خودروی ۲۰۶ که از سمت ماسوله به فومن در حال حرکت بود، در یازدهم اردیبهشت ماه سالجاری، راننده ۲۲ ساله اش را به کام مرگ برد.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن افزود: ماموران انتظامی در حین گشت زنی از طریق خودروهای عبوری و مردم از موضوع مطلع شده و در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند که یک دستگاه خودروی ۲۰۶  به علت نامعلومی در داخل دره سقوط کرده است، اظهار داشت: سرنشین خودرو که دختری ۲۲ ساله بود، مجروح شده و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.
وی با اعلام اینکه ماموران برابر اظهارات سرنشین خودرو از سقوط راننده که پسری ۲۲ ساله بوده با خودرو به داخل دره مطلع شده و با کمک عوامل امدادی به جستجوی این جوان می پردازند، خاطرنشان کرد: جسد این جوان پس از ۲۲ ساعت تلاش و جستجوی شبانه روزی ۲ کیلومتر دورتر از محل حادثه در داخل رودخانه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن با بیان اینکه جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شده است، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه توسط پلیس در حال بررسی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه