نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

شیرازه زندگی کارگران پاره شده است

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت گفت: شیرازه زندگی کارگران پاره شده است و این امر سبب بروز مشکلات فراوانی در جامعه شده است لذا لازم است مسئولان تدبیری بیاندیشند.

شیرازه زندگی کارگران پاره شده است

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت و عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت روز کارگر در مراسمی که به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فومن در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزار گردید، گفت: کارگران در جامعه ما دارای ارزش و اهمیت بسیاری هستند و با جان، تن و مغز خود حرکت و پیشرفت را برای کشور رقم می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری، با تقدیر از مقام ۲۸ شهید کارگر در ادامه افزود: به برکت خون شهدا، قطار جمهوری اسلامی در ریل خود حرکت می کند، هرکس بخواهد سنگی بر روی این ریل بیندازد، نسبت به نظام و مملکت خیانت خواهد کرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کارفرمایان و کارگران باید باهم اتحاد داشته باشند تصریح کرد:  ما باید باور به این داشته باشیم که با اتحاد می توانیم به سمت آسایش و پیشرفت جامعه گام برداریم و همه باید تلاش کنیم تا کشوری ارزشمند و مقتدر داشته باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: باید کارگر را ستون فقرات اقتصاد و تولید دانست، چند سالی است با توجه به اهتمام بخشیدن مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی شاهد آن هستیم که در بخش تولید و اشتغال خوب نتوانسته ایم عمل کنیم و این چیزی است که همه ی مسئولین باید آن را مدنظر قرار بدهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: الحمدلله امروز گره ای نیست که نتوانیم بازش کنیم ما می توانیم و به عمل ثابت خواهیم کرد که یکی از آن گره ها که رعایت حقوق کارگر می باشد را باز خواهیم کرد اگر هر کسی در جایگاهی که قرار دارد وظایفش را درست انجام بدهد.

حجت الاسلام افتخاری با بیان اینکه ما ادعا داریم تا چرخه تولید را بچرخانیم، مشکلات بسیاری از بانک ها را مورد بررسی قرار داد و اذعان داشت: بسیاری از بانک ها سلیقه ای عمل می کنند و همین امر باعث عدم پیشرفت در صنعت خواهد شد.

محمدمهدی افتخاری تصریح کرد: کارفرمایان عدالت را رعایت بکنند تا مبادا حقوق کارگران ضایع نشود چون رفاه این افراد باعث سامان یافتن اقتصادی جامعه می شود. اگر چه در کشور ژاپن، ژاپنی ها از شدت کارکردن زیاد جان خود را از دست می دهند کارگران ایرانی هم با وجود مشکلات عدیده ای که در زندگی دارند دچار مشکلات روحی می شوند، بسیاری از کارگران ما شیرازه های زندگی شان پاره شده است و باید برای رفع این گرفتاری ها تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم فومن و شفت اظهار کرد: ما امروز به هر پیشرفتی که رسیده ایم از زحمات کارگران است. ما می توانیم با عملکردمان همچون امیرکبیر ایران نام، عظمت و اقتدارمان را در تاریخ ثبت کنیم. پیشرفت ارگان های دولتی و مراکز تولیدی دستاورد تلاش های کارگران ماست نباید، ما می توانیم و به خواست خدا پیروز خواهیم شد و در عمل آن را ثابت خواهیم کرد .

در پایان نماینده مردم فومن و شفت خطاب به فرماندار فومن تاکید کرد؛ باید یک کارگروه صنعتی راه بیاندازیم تا وضعیت خاموش شهرستان را که بیت المال ها برایشان هزینه شده را روشن کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه